Muhteşem bir Türkçe, muhteşem bir haber... Bence bunlar olayın çok önüne geçmiş durumda. LP bir yayında yazım ve imla hataları konusunda ebeveynlerinin kendisini gazeteye yönlendirdiğinden bahsetmişti, bana onu hatırlattı. Dil kullanımının geldiği son nokta, Türkçe'nin güncel durumu da çok sevdiğim Altın Elbiseli Adam'ın o meşhur sözlerini aklıma getirdi.
(Bkz: Bir devletin çöküşü) https://youtu.be/pj1OBMsoTyY
Hehehe sabah okudum o haberi 😀 Şimdi bu adam trafikte birini ezse ceza alamıyor mu? 🙂
veya biri bu adamı görgü tanıkları varken öldürse ne olur? Ceza alır mı?
@donkissot tabi oda olabilir 😀
Muhteşem bir Türkçe, muhteşem bir haber... Bence bunlar olayın çok önüne geçmiş durumda. LP bir yayında yazım ve imla hataları konusunda ebeveynlerinin kendisini gazeteye yönlendirdiğinden bahsetmişti, bana onu hatırlattı. Dil kullanımının geldiği son nokta, Türkçe'nin güncel durumu da çok sevdiğim Altın Elbiseli Adam'ın o meşhur sözlerini aklıma getirdi.
(Bkz: Bir devletin çöküşü)
https://youtu.be/pj1OBMsoTyY