Selamlar, muhtemelen yarın ilk Xiaomi telefonum olacak olan Mi Note 3'ü sipariş vereceğim. Oldukça heyecanlı ve meraklıyım. Açıkçası teknoloji konusunda şansız olduğum için tedirginim. Ama üst seviye telefon fiyatları bu kadar yükselmişken denemenin zamanının geldiğini düşünüyorum. Hepsiburada bir sorun çıkarmazsa ürün en geç salı-çarşamba elimde olur sanırım. Teslim aldıktan sonra ilk izlenimlerimi aktaracağım. Yaklaşık bir haftalık kullanımın ardından ise uzun, detaylı ve eksiksiz bir inceleme yazmak istiyorum. Umarım Xiaomi almak isteyen ama benim gibi bu zamana kadar çekinen insanlara bir faydam dokunur. Cihaz geldiğinde görüşmek üzere.

BeğenFavori PaylaşYorum yap