#Prepar3Dv4 #IVAO
Cuma günü iki THY Amman'a gittik. İşte uçuştan kareler 🙂 Middle East Connect etklinliği vardı, Amman'da hava aşırı sisliydi. Kalkıştan inişe kadar kesintisiz ATC vardı ki nadir olur böyle 2.5 saatlik bir uçuşta, Atatürk yer kule kalkış, istanbul kontrol, ankara kontrol, kıbrıs kontrol (Nicosia), kahire kontrol, ürdün kontrol ve amman yaklaşma. Yolda bir Air France ile de kesiştik çok yakından 😀


Evet IVAO'da
takla attırabiliyonmu
Çarpışınca ne oluyor? Hasar modellemesi falan var mı?
yok crash diyor sadece
Ayar açıksa crash diyor, değilse devam ediyor ama zaten kimse kimseye çarpmıyor, zaten çarpacak kadar trafik yok.
@3dfx Detaylı bir oyun gibi gözüküyor, dediğiniz gibiyse komiğime gitti 🙂
@davinci3 simülasyonlar öyle, kaza yapmamak icin herseyini verirsin kaza olunca kırmızı bi crash yazar kösede, o kadar 😀
Muhtemelen gerçekte bu kadar yakın uçsalar arkadaki uçak patates olur.
Yakın gözüküyor ama her uçağın arasında 2000 feet var, gerçekte de böyle geçişler denk gelebiliyor. Aslında Air France ile aynı irtifada geçecektim ama Ankara Kontrol beni 2000 feet alçaltarak ayrımı sağladı.
Bolca kaynak mevcut internette, ivao.areo ya kayıt olarak başlayabilirsiniz. Tabi ingilizce şart biraz
Ben bunun bir üst zorunu oynuyorum. Elite dangerous çözene kadar kafamda saç kalmadı.
Bu oyun değil ki 🙂 Simülasyon. Her şey birebir ve gerçek.
@neversurr14 Oyun dediğime bakma.
acil öğrenmem lazım bunu çok fena adam trollenir 😀 😀 😀 milleti düşürürüm 😀 😀
IVAO'da en ufak bir hatada acımazlar. Trollemeye falan gelemez kimse, insanlar 13-14 saat bilgisayar başında aralıksız uçuyor biri çıkıp trollemeye kalktığı an direkt banlanıyor zaten
@neversurr14 yeni hesap açamıyormuyuz peki?
@1cekirdek Açarsın yine banlarlar
@neversurr14 peki istediğimiz uçağı vs alabiliyormuyuz yoksa rütbe sistemimi var. ben şimdi yarın oyuna girsem emirates a380 ile dubai-new york yapabilirmiyim?
@1cekirdek evet normal olarak yapabilirsiniz ama THYVA gibi virtual airlinelara girerseniz saate vs. Göre uçak tipi açılıyor herkes her şeyle uçamıyor. Bi de ivao rütbeleri var flight student private pilot commercial pilot vs gibi ama bi etkisi yok sadece saygınlık denebilir
@neversurr14 Teşekkür ederim ilginçmiş ilgimi çekti araştıracağım
@1cekirdek rica ederim
@distance Gerekli dökümanlar var işte orada.İngilizce olarak da Türkçe olarak da küçük uçaklar nasıl çalıştırılır nasıl kaldırılır gibi şeyler yazıyor.
üniversitedeyken bende uçuyordum. hatt arkadaşla Cyprus Turkish Airlines skinleri üretip uçaklara giydirmiş ve şirleyi açmıştık sonra gerekli izinleri kthy den alamadığımız için kapattık bizde arakadaş adanalı olduğu için ADANA airlines ı kurmuş ve uzun süre uçmuştuk. sonra ben sırasıyla Transaero, Pegasus, birde isrtail havayollarında uçtum. sonrada bıraktık işte 🙂 güzeldir ama zevklidir
İkinci resim sol alttaki göl mü?
Orası tam olarak eğirdir
halen 10-15 gb eklenti skin havalimanı yok işte hava trafik hepsi durur bende 🙂
10-15 az sayılır komple orbx yüklemeye kalkınca 100 gb civarı tutuyor. Kaliteli flytampa ya da T2G bir meydan 1 gb civarı
"Animasyon gibi görünüyor" diyordum, fotoğrafa bakınca anladım olayı.
Biz anca tır sürelim.
Tır iyidir, bunlar hep oto pilota bırakıyor zaten. 😛