daha önce herhangi bir protein bar yememiştim. a101'de görünce bunu aldım. 4 tl'ye satılıyor. yarısına gelmeden boğazıma toprak gibi oturdu. sanki kum-toprak karışımı bişey yiyyorum 🙂 protein bar dedikler böyle bişey mi yoksa metro mu dandik olmuş?

BeğenFavori PaylaşYorum yap