Bazı kredi kartlarında sorun oluyor. Özellikle Enpara banka kartı sorun çıkarıyor gibi görünüyor. Sanırım 3DSecure ödeme olmadığı için olabilir. Varsa başka bir kartla deneyebilirsiniz. Veya havale yöntemiyle abone olabilirsiniz. İlerleyen dönemde ödeme aracısı firmayla görüşüp sorunu çözmeye çalışacağız.
Hamdi Abi, şu otomatik ödeme işi biraz rahatsız edici. Aboneliği iptal eder gibi yapınca sadece yenilenmenin iptal olması gerekirken, kalan ayların iade edileceği yazısı geliyor. Mesela 3 aylık abone oldum, aboneliği iptal edip 3 ay boyunca kullanmaya devam etmek istiyorum, para iadesi değil. Sadece abonelik yenilenmesini kapatmak istiyorum.
@12ozkan123 Aslında otomatik ödemelerde zaten 3DS sistemini kullanmak mümkün değil. Zamanı geldiğinde kayıtlı karttan ödeme alırken cep telefonuna SMS gelmesi gibi bir durum yapılabilir bir şey değil.
Havale ile yaparken her ay uğraşmak yerine daha uzun dönemli abonelik tercih edebilirsiniz.
@hkellecioglu Şu havale işlemi için bir sorun varsa düzeltir misin? Havale edeyim dedim bilgilerim her şeyim tamam abonelik başlat butonuna tıklıyorum ne bir havale edeceğim IBAN numarası çıkıyor ne başka bir şey tepki vermiyor ilginç gerçekten
@epalo E-posta adresinizi kontrol edebilir misiniz? Şu anda beklemede olan 19 siparişiniz var. Bunlardan bir tanesi yeterliydi. 🙂 Sipariş numarasını açıklamaya yazarak havaleyi yaptığınızda siparişiniz onaylanacak ve plus aboneliğiniz başlayacak.
@hkellecioglu Anladım evet öyle bir şey oldu ama o ekranda bir yazı çıksa ve e-mail adresinizi kontrol edin dese o yazı da sıkıntı olmayacak, tamam en son gelen sipariş numarasına havale geçiyorum şimdi plus aboneligim başlasın ((:
Bazı kredi kartlarında sorun oluyor. Özellikle Enpara banka kartı sorun çıkarıyor gibi görünüyor. Sanırım 3DSecure ödeme olmadığı için olabilir. Varsa başka bir kartla deneyebilirsiniz. Veya havale yöntemiyle abone olabilirsiniz. İlerleyen dönemde ödeme aracısı firmayla görüşüp sorunu çözmeye çalışacağız.
otomatik olamayacak o zaman da en para kullanıyorum dediğiniz gibi, başka kart da yok
Hamdi Abi, şu otomatik ödeme işi biraz rahatsız edici. Aboneliği iptal eder gibi yapınca sadece yenilenmenin iptal olması gerekirken, kalan ayların iade edileceği yazısı geliyor. Mesela 3 aylık abone oldum, aboneliği iptal edip 3 ay boyunca kullanmaya devam etmek istiyorum, para iadesi değil. Sadece abonelik yenilenmesini kapatmak istiyorum.
@12ozkan123 Aslında otomatik ödemelerde zaten 3DS sistemini kullanmak mümkün değil. Zamanı geldiğinde kayıtlı karttan ödeme alırken cep telefonuna SMS gelmesi gibi bir durum yapılabilir bir şey değil.
Havale ile yaparken her ay uğraşmak yerine daha uzun dönemli abonelik tercih edebilirsiniz.
@kirbit Sadece abonelik yenilemesini kapatmak için kayıtlı kartını silebilirsin. O zaman otomatik yenilenemeyecektir zaten.
@hkellecioglu Şu havale işlemi için bir sorun varsa düzeltir misin? Havale edeyim dedim bilgilerim her şeyim tamam abonelik başlat butonuna tıklıyorum ne bir havale edeceğim IBAN numarası çıkıyor ne başka bir şey tepki vermiyor ilginç gerçekten
@epalo havale bilgileri mail adresinize gönderiliyor.
@epalo E-posta adresinizi kontrol edebilir misiniz? Şu anda beklemede olan 19 siparişiniz var. Bunlardan bir tanesi yeterliydi. 🙂 Sipariş numarasını açıklamaya yazarak havaleyi yaptığınızda siparişiniz onaylanacak ve plus aboneliğiniz başlayacak.
@hkellecioglu Anladım evet öyle bir şey oldu ama o ekranda bir yazı çıksa ve e-mail adresinizi kontrol edin dese o yazı da sıkıntı olmayacak, tamam en son gelen sipariş numarasına havale geçiyorum şimdi plus aboneligim başlasın ((:
@hkellecioglu sipariş numaram Sipariş #861601 ((:
@epalo sag ust kosede çıkıyor