fsh77 @fsh77 09 Nisan 2018 - 18:25 Bingooo 🙂 BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 3 3 Nakahella @nakah Oh bee neydi öyle 4,94 falan küsüratlarla uğraşıyorduk Euro'da. Temiz 5 artık. Hem bizim bakkal Euro istemiyor TL istiyor bana ne Euro kaç olmuşsa olmuş. 09 Nisan 2018 - 18:28 Yanıtla Beğen 5 Farti @cromwelle Dolar akıyor bitcoinde aksa keşke . 09 Nisan 2018 - 21:19 Yanıtla Beğen 1 Alp @acpcore Ben hep 50 lir.. 09 Nisan 2018 - 22:10 Yanıtla Beğen İptal
Oh bee neydi öyle 4,94 falan küsüratlarla uğraşıyorduk Euro'da. Temiz 5 artık. Hem bizim bakkal Euro istemiyor TL istiyor bana ne Euro kaç olmuşsa olmuş.
Dolar akıyor bitcoinde aksa keşke .
Ben hep 50 lir..