#KonuDışı
Son bir saat içinde 117 ziyaretçi, 44 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Bana çok itici geliyor bu.
@brave Hele de derste yada karanlık bir yerdeyseniz cümle alem görüyor.
E yıllardır var olan birşey bu, anlamadım.
Telefon titriyor, ses çıkarıyor, bir de ışık mı yaksın? Her duyu organımıza hitap etmesi mi lazım? Bildirim aldığını bütün milletin bilmesine gerek yok.
Kafede flaşlı bildirimi yüzündem dayak yiyen oldu sen bizim fotoğrafımızı mı çekiyon diye... Ki bence döven adam da haklı ya fotoğraf çekiyosa bildirim diye yuttururum diyerek...