Tüvturk muayenesinde 2 yılda bir daha zor boss geliyor. Araba aynı araba, 2 yıl önce hafif kusur bile sayılmayan şey şimdi ağır kusur olmuş.
Plakada vida olması nasıl ağır kusur sayılıyor yahu ben çözemedim hala.
Tüvturk muayenesinde 2 yılda bir daha zor boss geliyor. Araba aynı araba, 2 yıl önce hafif kusur bile sayılmayan şey şimdi ağır kusur olmuş.
Plakada vida olması nasıl ağır kusur sayılıyor yahu ben çözemedim hala.
Son bir saat içinde 231 ziyaretçi, 86 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Vidayı sıfırın ortasına takınca kamera onu 8 anlıyor. Çakallar yüzünden böyle.
Genelde 3 rakamı önüne vida atıp 8 yaptıkları için düzenleme yapıldı.
Plaka da delik olmaması gerekiyor plakalık kullanmalısın
Plaka okuyucular doğru okuyamadığı için (köprü ve otoban geçişlerinde) yasaklandı. Zaten olmaması da gerekir. Plakalık kullanılmalıdır.