Asus Zenfone 5Z 480 Euro
IPhone X 1150 Euro
Birinde A11 cipset
Birinde snapdragon 845
AKLI olan Fazla Parayı ćope atmaz 😉

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Yalçın Bahadır @ybahadir

    Normalde başka biri olsa engellerdim bu yazıdan sebep.

    Senin herhangi birini yaptığı tercih yüzünden harcadığı paraya çöpe gitti demen çok büyük yanlış.

    Kişi fazladan parayı;

    - iOS için vermiş olabilir.
    - Apple markası için vermiş olabilir
    - Fazladan vermiş olduğu miktar ona göre önemsiz olduğu için vermiş olabilir.

    Hepsini salla; sırf haz duyduğu için vermiş olabilir.

  • Agab @agab

    Heeer şeyi bir kenara bıraktım, Asus tasarımı çalıyor ama Apple ile dalga geçiyor. Böyle rezil bir firmanın ürünü evime girmez daha.
    Hadi ince küçük şeyleri çal anten çizgisi bilmem ne, birebir aynısını yapmak ne bileyim 😀

    • trbasoglu @trbasoglu

      Yıllarca tasarımı çalmak olacak diye kimse yuvarlak tuş kullanmadı, ki çok basit bir şey ilk apple yaptı diyede çentiği kullanmasınlar mı? İllaki benzeyecek. Iphone'a benzemese samsung'a benzeyecek.Vıvo apex'in tasarımı illaki diğerleri tarafından uygulanacak. Ortada bir kaç çözüm var ve çentik bunlardan biridir.

    • Agab @agab

      @trbasoglu1996 Komik sadece.

    • Alper Kutlu @alper-kutlu

      @trbasoglu1996 çentiği ilk apple yapmadı bu yanlışa kapılmayın!!! apple bu ekranı üreten firmada değil bulanda değil öncülerinden ozmn daha önce oled kullanan firmalarda apple'a taklitçi desin ve dalga geçsin 😀 askjdhaksjdhasd

    • arandur @arandur

      @alper-kutlu daha eski çentikli hangi telefon var?

    • trbasoglu @trbasoglu

      @alper-kutlu çentik kullanan iPhone taklidi olarak görülüyor. O yüzden dedim. Bilgi için teşekkürler.

    • Agab @agab

      @alper-kutlu Her firma yeni atom mu keşfetsin? Ne gerek var zaten herkesin kabul gördüğü bir şeyi değiştirmeye. Hiçbir ürün %100 bir firmaya ait değil zaten. Ama tasarımı BİREBİR kopyalamak komik değil mi? Çinliler gibi çakmasını yapıp içinde android gömmekle hiçbir fark yok gözümde

    • Alper Kutlu @alper-kutlu

      @agab Ozmn şöle sorayım ilk tam ekranı yapan firma mesela samsung olsun apple full ekran yapmasın mı? ozmnda benziyo biliyosn? ozmn apple taklittçi firma diye dalga geçenlere şuan kızdığın şeyi sen savunucaksın ee adamlar ne yapsın illa o önce yaptı diye çerçeve mi eklesinler diye akjsdahjsgdhasjfdjds @arandur https://www.gsmarena.com/sharp_aquos_s2-8797.php
      https://www.gsmarena.com/_essential_ph_1-8710.php

    • Agab @agab

      @alper-kutlu Ya Alper'ciğim neden anlaşamıyoruz biz acaba 😀 Senin dediğin şuna benziyor, bir bilgisayarın kasası var aa diğerlerininde de kasa var demekki çalınmış demişim gibi konuşuyorsun 😀
      Öndeki çentik gerçekten zorunlu bir şey olsaydı eyvallah. Ama normalinden farklı hiçbir işe yaramayan bir yer orası, sadece "tasarım". O yüzden bunu birebir "kopyalamışlar" işte.

    • Alper Kutlu @alper-kutlu

      @agab kopyalamamışlar demiyorum ki zaten 😀 sadece rezalet şöle kötü böle kötü demek yerine rekabeti desteklemek gerekir diye düşünüyorum normal kullanıcı atıyorum %90 ise bu arkadaşlar bunu önemsemiyorsa bu firmalar bunu önemsemiyorsa patentler ile hak sahibi yoksa bırak yapsınlar al tavsiye et öv filan demiyorm bende sevmedim almam ama bu adamlar biz ne dersek diyelim farketmez yine yaparlar bizim paramızdan ziyade asıl pastadan pay alma çabasındalar