Mustafa Kurban @mustafakurban 09 Şubat 2018 - 18:29 İşCep de gitmiş #Microsoft #WindowsPhone BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 6 Hamit ÖZLÜ @hamitozlu @at düşünsün 😛 09 Şubat 2018 - 18:38 Yanıtla Beğen 1 Lehimli At @at Ben ne düşüncem, babam düşünsün. 09 Şubat 2018 - 19:44 Yanıtla Beğen 1 Fatih Kınık @fatihkinik Nokia kullanmakta ısrar eden dedem gibi kullanmayın kardeşim windows sizde 09 Şubat 2018 - 18:51 Yanıtla Beğen arsenik @sha-2 Güvenlik açıkları çok normal değil mi? 09 Şubat 2018 - 19:40 Yanıtla Beğen 1 ömer akgül @tuhalf @at @damsizm onu niye engellediğini soruyor. İleteyim dedim. 09 Şubat 2018 - 23:12 Yanıtla Beğen 1 Lehimli At @at Hiç bir fikrim yok 09 Şubat 2018 - 23:16 Yanıtla Beğen 1 İptal
@at düşünsün 😛
Ben ne düşüncem, babam düşünsün.
Nokia kullanmakta ısrar eden dedem gibi kullanmayın kardeşim windows sizde
Güvenlik açıkları çok normal değil mi?
@at @damsizm onu niye engellediğini soruyor. İleteyim dedim.
Hiç bir fikrim yok