Merhaba arkadaşlar bu sistem nasıl acaba? #akış #Masaüstü #bilgisayar
http://www.teknobiyotik.com/oyuncu-pc-gamer-pc/oyuncu-masaustu/amd-ryzen-tm-5-1500x-3-5ghz-8gb-ddr4-gtx1060-6gb-1tb-hdd-500w-oyun-bilgisayari.html
Son bir saat içinde 82 ziyaretçi, 15 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Ram'e 8gb ekleme yapman gerekir en kısa zamanda. SSD yok, artık SSD'siz olmaz gibi, eklenmesi lazım. Kasa fena değil, güç kaynağı da öyle. Ben olsam daha kalitelisini alırdım orası ayrı mesele. Güç kaynağı önemli bileşen. Geri kalanlar güzel
Guzel ilerde bir 8gb ram daha alirsin. Ssd icin acelen yok. Mevcut disk yeterince hizli. İlk onceligin ram olsun.
onu ekle bunu ekle gene sistem 4.5 -5 olur ama bu sistemle herseyi oynarsın. cogusunda ultra bir kısmında yüksek ayarlarda.
Bütçe bu arkadaşlar zamanla tamamlarım eksikleri. Üstüne birde ekran alacağım.
Hocam benim aklıma takılan bu anakart üzerinde USB 3.1 girişi yok acaba bu bir sorun teşkil eder mi?
@ermanyurdakann hocam zor olan ekranı ekleyince bütçeyi aşması. Taksit sayısı fazla olsa daha iyi bir sistemi rahat rahat toplarım ama 6 taksit çok az 10 olması lazım bence. Ailemin kredi borcuna yardım ettiğim için eldeki para ile bu kadar oluyor. 🙁
@ermanyurdakann @4ever bu arada ryzen 1300x destekler mi gtx 1060 6gb yi? İşlemciden kısıp başka parçaları biraz daha geliştirmek mantıklı mı? Murat abi 1200 için bile destekliyor demiş. Ancak oyun testlerinde 10 fps fark da görülüyor sanki fazla gibi bu.
@toroskartali 1200 tam besleyemiyor. 3.9 ghz Oc yaparsan anca. 1300x alabilirsin. Oyun performansi gayet iyi https://youtu.be/WI_B18BZ75o
https://youtu.be/USHIY8CjZWo
@teknostil beni niye etiketliyon onu anlamadim. Fikrin varsa arkadasi etiketle. Standart saat hizina gore 1300x onerdim. Herkes oc isini bilmiyor sonucta. Oc yapilacaksa 1400 de alinmaz. En dusugu alinir gecilir.
@teknostil dikkat edersen ryzen 1200un eksik kaldigini zaten yazmistim.Oc hali ile anca 1060i besler yazmisim... Oc anlamayan adam icin 1300x onerdim.
@ermanyurdakann 75 Hz bir ekran var 600 TL onu düşünüyorum. Üstte belirttiğiniz gibi ben rekabetçi olmayan sıradan bir oyuncuyum. İşlemcide karar kıldım 1300x almayı düşünüyorum. Ana kartı ise değiştireceğim asus prime B350-PLUS modeli uygun geldi onu almayı düşünüyorum. Güç kaynağını değiştirsem mi emin olamıyorum. Güç kaynağını değiştirmezsem 256 gb bir ssd takabilirim.
@ermanyurdakann sağolun.
http://www.mediamarkt.com.tr/tr/product/_amd-ryzen-5-1600-3-6ghz-am4-65w-wraith%C2%A0%C2%A0%C2%A0-1174130.html (899TL)
https://www.sanalmarketim.com/Urun/Gigabyte-GA-AB350M-Gaming-3-DDR4-M-2-HDMI-DVI-16x-mATX-Ryzen-AM4/470 (429 TL. Usb 3.1 gen 2 var)
http://www.nanokatalog.com/EVGA-GeForce-GTX-1060-Gaming-6GB,PR-99967.html (1300TL. Almadan araştırın. Ben en ucuz gtx 1060 6gb olduğu için koydum)
https://www.yukko.com/aerocool-qs240-600w-usb-30-mavi-led-fanli-micro-atx-kasa-ae-qs240-600-v-50047316
http://www.nanokatalog.com/Crucial-8GB-DDR4-8GB-DDR4-2400MHz-bellek-modulu,PR-99879.html (327 TL.)
http://www.dfsbilgisayar.com/ssd-diskler/galax-ssd-240gb-2-5-gamer-l-v100t-528mb-s-447mb-s-39k-iops-23k-iops-sata-iii (372 TL)
Kabaca 3600 e geliyor. Kasanın içindeki psu 80+ bronze olmalı ama yukko yazmamış. Sormanızda fayda var. Enerji tasarrufu için önemli bir kriter.