Lens kullanan arkadaşlara bi sorum olacak.
Normal bi gözlükçüde 1 kutu lens alırsan 80 tl diyolar.Solüsyon ise 30 tl diyolar.
Atasun optikte ise 4 kutu alırsan tanesi 62-63tl ye denk gelir diyolar.
Solüsyonu da 3 lü alırsan sanırım 25 tl civarına denk geliyormuş.Tam bilmiyorum telefonda yanlış anlamışda olabilirim.
Sizce toplu mu alayım yoksa tekli mi alayım?
#akış #konudışı #lens

BeğenFavori PaylaşYorum yap