"Fat Bike" olayına karşı çıkan, ısınmayan bir tek ben miyim? Çok gereksiz ya. Bir de en ucuzu 1000 lira. Hay allahım.
Son bir saat içinde 179 ziyaretçi, 96 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Neyine karşı çıkıyorsun ki? Normal bisikletler yasaklanıp buna mı geçilecekmiş?
Bisiklet doğasına aykırı. Kumsalda gitmek için dağ bisikleri gayet yeterli zaten, buz da öyle.
Kaldı ki hayatımda ben daha bunları kumsalda buzda süren görmedim. Sürekli merkezde Anayolda kullanılıyor. Kamyon gibi ses çıkarıyor.
Gereksiz değil ama amacına uygun kullanılmadığında saçma ve apaçi bir görüntü veriyor. Yine de kimseye zararı olmadığından bizi ilgilendirmez bence.
şimdi böyle bir güzellik var ortada D:
Şimdi buna güzel bir ince ve dişli teker taksan hem daha seksi olur hem de yolda giderken kamyon gibi ses çıkarmaz
@agab zevkler ve renkler muhabbeti gibi 😀 bana göre güzel duruyor sana göre çirkin hani birşey diyemem 😀
Baktım şimdi resimlere de bu baya yorar insanı. Çekişin düşer 😀