Erkan @maximilianwagner 23 Haziran 2017 - 14:20 Normalde maviden yanayım ama kafam da karışmadı değil 😀 #OtoSeyir BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 7 Centurion @burakdogn Kırmızıda frenler ve lastikler zorlanır. Maviden devam 🙂 23 Haziran 2017 - 14:21 Yanıtla Beğen 1 Furkan Emir @furkanemir Kırmızıda daha fazla hız kaybederiz gibime geldi 23 Haziran 2017 - 14:22 Yanıtla Beğen KendiniGerçekleştirenKehanet @kgk Mavi 23 Haziran 2017 - 14:35 Yanıtla Beğen Yavuz @61yavuz1967 Banada mavi daha mantıklı geldi. Kırmızıya şu ilk virajdan sonra bi haller olması muhtemel 🙂 23 Haziran 2017 - 14:52 Yanıtla Beğen Martin @martin Risk alacaksan veya son şansın son viraj ise... kırmızı. Normalde mavi. 23 Haziran 2017 - 15:03 Yanıtla Beğen 1 Mr. Paramedik @mr-paramedik Bence de mavi. Sabit bir dönüş söz konusu çünkü. Kırmızı da güçlü frenleme ve sonrasında ivmelenme lazım. 23 Haziran 2017 - 15:12 Yanıtla Beğen Arda Akoluk @ardaakoluk99 Bilegi bukmekndiye bir video var.onu izlersen anlatiyor orada 23 Haziran 2017 - 19:53 Yanıtla Beğen İptal
Kırmızıda frenler ve lastikler zorlanır. Maviden devam 🙂
Kırmızıda daha fazla hız kaybederiz gibime geldi
Mavi
Banada mavi daha mantıklı geldi. Kırmızıya şu ilk virajdan sonra bi haller olması muhtemel 🙂
Risk alacaksan veya son şansın son viraj ise... kırmızı. Normalde mavi.
Bence de mavi. Sabit bir dönüş söz konusu çünkü. Kırmızı da güçlü frenleme ve sonrasında ivmelenme lazım.
Bilegi bukmekndiye bir video var.onu izlersen anlatiyor orada