NFS2SE oynamak isteyen bakabilir. x64 sistemlerde çalışıyor sesler videodaki gibi bozuk çıkmıyor (3dfx yazmayan kısayolda ama o da 3dfx kullanıyor) ve oyun eksik değil tam ost ler videolar hepsi var. #Oyun #TozluRaflar #NFS #NeedForSpeed #nfs2
https://yadi.sk/d/tIgFaz7O3K4dx7
Son bir saat içinde 123 ziyaretçi, 40 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Nazca'lı günlerimi özledim...
O zamanlar çocuktuk tabi şuan ki en üst düzey yarış oyunlarından alamadığımız tadı tuzu verirlerdi.
Şimdi ise telefonumumuzdaki Asphalt 8'in grafikleri bu oyundan daha iyi.
arada yine oynuyorum bir de outlaws vardı nereye koydum bulamıyorum bulunca onu da oynarım
Zamanında ne oynardım 2 kişilik oynanabiliyordu fzr diye bi araba vardı hileyle açılıyordu
go43 ile t-rex kullanıyorduk sanırım
fzr2000
go yanına sayı. bebek arabasından dinazora bütün modelleri kullandırtıyor 😀
Ne oynadık be; en çok Porsche Unleashed'ı sevmiştim...
Yükleme süreleri çok yüksekti sanki veya bizim bilgisayar bayağı yavaştı 😀
@xpow3r Kesinlikle, çarpmaların araç sürüşüne etkisi falan bayağı iyi yansıtılmıştı. Sonradan tamamen arcade'e döndü iş....
Sana teşekkür etmek için bu hesabı açtım. Günlerdir bu oyunu bulmaya çalışıyordum. Bulsam bile ya inmiyordu ya da inse bile sesi sorunluydu. Sayende bu oyunu en iyi şekilde bulabildim. Allah senden razı olsun.
FZR2000 açmak için ne yapmamız gerekiyor? Credits ekranında FZR2000 yazın denmiş. Açılış ekranında yazıyorum ama olmuyor.
'could not allocate track memory' dıyor. acaba ne yapmam lazım
Yıllar sonra konuyu yeniden canlandırmak gibi olacak ama emeğine sağlık. Harika bir paylaşım. Exe dosyasını tıkladığınızda winrar size nereye çıkaracağını soruyor. Tabi sonrasında setup dosyası vs kurulum yaparız diye bekliyorsunuz ama o çıkardığı yerden kısayol oluşturuyor. Dosya konumunu farklı yere taşıyabilirsiniz. Bir sorun olmuyor. Kısayollar da otomatik olarak yeni taşınan yerden başlamış oluyor. Bununla birlikte fzr2000 in siyah renginde 3dfx açık olduğunda görünmez olarak gidiyordu. Onu beceremedim. Onu da bulursam tam süper olacak
oyunun bulamıyorum bana atarmısınız