Yeni ekipman aldığımda genelde hep teknoseyir ailesiyle paylaşıyordum. Bunları da es geçmek istemedim 🙂
#fotoğrafçılık #DSLR #Sony #Canon

Yeni ekipman aldığımda genelde hep teknoseyir ailesiyle paylaşıyordum. Bunları da es geçmek istemedim 🙂
#fotoğrafçılık #DSLR #Sony #Canon

Son bir saat içinde 127 ziyaretçi, 26 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Hayırlı olsun iş için galiba.
Teşekkür ederim , aynen iş için bir de Mark 4 gelicek inşallah o da önümüzde ki günlerde elime ulaşmış olur 🙂
Hahah teşekkür ederim 🙂
Esaslı ekipman. 35mm takıntısı var galiba.
Görüntü yönetmenliği yapıyorum bir de klip yönetmenliği mecburen 35 dışında çok farklı birşey kullanamıyorum. Göz alışınca bizde öyle devam edıyoruz. Video da 35mm fotoğraf çekimlerinde de 24-70 veya 85mm 1.2 fiks bende 😀
@webressami anlıyorum. montaj ve video efektleri konusunda (eğer ilgileniyorsanız) hangi uygulamaları kullanıyorsunuz?
Hayırlı olsun, lenslerin incelemelerini yazarsınız artık. 😀
Canon 35mm 1.4 ün ilk serisi vardı ikinci serinin öncesinde onda keskinlik konusunda problemlerim vardı. Çok içime sinmemişti. Fakat ikinci serisi gayet iyi. Aynı şekilde 85 1.2 ninde ilk serisi hoşuma gitmiyordu ikincisi var şuanda o da gayet iyi hataları düzeltilmiş şekilde.
hayırlı olsun
camera porn