Bir tanidigimin kizinin odev konusu ogretmen tarafindan kabul gormesi icin minimum 300 begeniye ulasmasi gerekiyormus. Zamani olup bakabilen olursa sevinirim. Simdiden tesekkurler.
#akış #yardim #Ödev
https://www.youtube.com/watch?v=kp8JUISs454
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 188 ziyaretçi, 103 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Gunumuz odevleri; youtubeda unlu ol.
Bu ne saçma bir şey yahu? Hoca kıstas olarak beğeni mi belirlemiş? Ortaya çıkan şeyi de kendisi değerlendiriversin.
Saçmalığa bak
.
Eski kafanın yeni çağa ayak uydurma çabaları. Bizimkilerde oda yok en doğruyu bizimkiler biliyor.
Bot basan da dekan olsun o zaman.
@koraytugay Peki neden?
154
Yardimci olan, olabilenlere tesekkurler.
saçmalığa bak, 300 beğeni olmayınca niye kabul edilmiyor
204.
hesabın yönetimini de çocuklara bıraksın bi süre sonra oralar bi güzel küfürle dolar.