Arkadaşlar ilk kez iphone kullanıyorum,pc deki fotoğraflarım var bir türlü alamadım.Müşteri hizmetlerini aradım 10.3 le birlikte artık pc den yükleme yapılmıyor dediler.Başka bir yolu varmı bu işin?.
Son bir saat içinde 69 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
blut depolama çözümlerini kullan.
pc den icloud a at
Valla s7 edgeden geçtim aratıyo bazı şeyler.
Hocam o formülde olmadı.
@bmw ne yaptın hocam, s7 edge gibi telefondan sonra çekilir mi ios? Dandik Android kullansan tamam ama kralını kullanıyormuşsun.
@arandur sorma hocam gelen gideni aratır diye boşuna dememişler.
@orcun bende durum bu şekilde
@ayzinhaym işte o altı üstü kısmını aşamadık,bir önerin varsa sende yazabilirsin.
@bmw ios gerçekten farklı ama bir süre sonra alışırsın.
İnsan acıyor valla
https://support.apple.com/tr-tr/HT201313
Arkadaşlar apple destekle 1,5 saatlik görüşmenin ardından yüklemeyi yaptık nihayet,ama şu sorunu onlarda çözemedi böyle kullanıcaz artık.