#Apple Music e 3 ay beles uye olayım dedim. 2 TL'mi iç etti üye girişi yapınca da 3 aylık üyelik al diyor. Paramı iç ettin Apple lanet olsun.
Son bir saat içinde 121 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
O ilk aldığı 2 lira para Daha sonrasında ona iade ediyor Muhtemelen bir hafta içerisinde kartına geri gelir Daha sonrasında Apple müzik için kayıt olduğum şey de parayı hemen çekmiyor Daha sonrasında çekiyor.
Üye de olamadım lanet olsun yapacacakları uygulamaya, para çekti sorun oldu deyip üyelik girişi yapmıyor.
Ben 3 ay kullandım, ilk başta bir miktar çekiyor benden 1tl kesmişti bir gün sonra geri yatırdı. Sonrasında da hiçbir sorun yaşamadan kullandım.
Stabilite yalan önce yanlışlıkla banka kartı mı girmiştim kabul etmedi ama 2 tl çekti (hesapta 2.5 tl vardı) , sonra kredi kartını girdim 1 tl cekti, sacma sapan iş.
Çekme işlemi provizyonel, yani hesabınızdan hemen düşmemesi lazım. Amaç, verdiğiniz kartın gerçekliğini kontrol etmek...