Arkadaşlar 1 tane monitörüm var bir tane de yazlıkta kullandığım monitörüm var. Onun çözünürlüğü 1080 p, kullandığım 4k. Ben ikisini bağlasam pc'ye, birine oyun oynamayı atayıp ötekisinde masa üstü olabilir mi? Oyun oynarken öte yanda masa üstüm durabiliyor mu acaba?

BeğenFavori PaylaşYorum yap