İşyerinde Pazartesi sendromundayken ( kıyafetten sakaldan anla ) bir güzel haber geldi...
https://teknoseyir.com/durum/663509
@miskin çekilişte kazandığı ve açmadan bana gönderdiği ekran kartı tarafıma ulaştı... Canı gönülden teşekkürler...:=))) Hiç alan el sendromunu çok fazla yaşayamadığımızdan garip geliyor... Vermek bizce kolay geliyor...

Yurtiçi Kargodan sağ çıktı mı? Temizlik ve Macunlanması, İncelemeleri daha sonra... Teknoseyirin RyZen ve 1080 Ti incelemelerinden sonra... Bekleyen Derviş....:=)))

BeğenFavori PaylaşYorum yap