#akış Arkadaşlar Applın kendi sitesinden iphone 7 plusım için iPad şarj adaptörü aldım ve sizinle de paylaşmak istedim 🙂 Bildiğiniz gibi iPhone'un kutusundan çıkan standart şarj adaptörü 1A ve çok yavaş şarj ediyordu (180 dakika) ama iPad şarj adaptörü hızlı şarj ediyor(115 dakika),
Output değeri: 2.4A
Ayrıca 2 gün içinde elime ulaştı ve kargolama şekli harika
( Bu resimler 7 Plus ile çekildi)





hayırlı olsun
teşekkür ederim 🙂
Bende 6s için alsam mı çok hızli şarj eder 1 saatte doldurur heralde ama zarar olur mu 🙂
Birde plusun batarya gücü daha yüksek bendeki 1800 mah 60 70 dakika da doldurur gibi de uzun vadede işte zararı olur mu bilemedim
@koraysuna zararı yok hocam ısınma yada herhangi bir problem yok, sadece bu tür bataryalar için 2.9amper veya 3amper üzerine çıkılamaması lazım,
ayrıca batarya ömrü için: telefonu %20-25'lere gelince şarja tak ve %90-95 olunca şarjdan çek
@muhammet-aktas-89 http://www.hepsiburada.com/apple-12w-usb-priz-adaptoru-md836zm-a-kutusuz-pm-telsarjappladaptr2 hocam bunu alayım diyorum yorumlarda gayet iyi 30 lira fazla vermemiş olurum diyorum da şuan bile veririm yani şiparişi yorumlarda kötülememişler sadece kutusu yokmuş. Olur mu sizce?
@koraysuna hocam uzak dur, ben araştırdım onlar bildiğin çok iyi kopya adaptörler ve zaten adam üstü kapalı orijinal olmadığını "kutusu yok" diyerek beyan etmiş 😀
orijinal olsun 3 kuruş fazla olsun 🙂
@muhammet-aktas-89 Aslında oda doğru hocam 3 milyarlık telefonlar 3 kuruş fazla olsun bozmamış oluruz 🙂
@koraysuna Haklısın 😉
1a da ne kadar düşükmüş, 10 yıl öncesininki resmen. Huawei mi xiaomi mi ne 4.5A kullanıyordu. Androidde standart ise 2.4 uzun zamandır
Hocam bende alayım o zaman kendi iphonuma bir zararı olmaz gibi sadece hızlı dolacak hızlı boşalmaz heralde sonra da 😀
@koraysuna S5 var bende şarj aletine baktım 2A imiş. 3 yıl öncesinin telefonu
Hiç Apple kullanmadım yorum yapamayacağım o konuda ama telefonlarda koruma için akım dengeleyici oluyor genelde fazla akım gelirse dengeliyor. İPhoneda da vardır heralde bu
@phoenixim http://www.hepsiburada.com/apple-12w-usb-priz-adaptoru-md836zm-a-kutusuz-pm-telsarjappladaptr2 hocam bunu alayım diyorum yorumlarda gayet iyi 30 lira fazla vermemiş olurum diyorum da şuan bile veririm yani şiparişi yorumlarda kötülememişler sadece kutusu yokmuş. Olur mu sizce?
W= watt , v= volt 5 volt 2.4 Amper alet galiba oda 12 watt yapıyor hocam
hocam "W" - "V" farklı değerler 🙂
nette araştırın ne anlama geldiklerini ve farklarını hemen anlarsınız
Şuanki pil teknolojisinde ne kadar yavaş doldurmak o kadar iyi. Pil uzun vadede yorulur daha çabuk pilin ömrü kısalır ben bunu bilir bunu söylerim.
Eyvallah Serkan hocam 🙂 Yorumun için teşekkür ederim
Hocam teknik servis de zararı olacağını söylememişti aslında uzun vadede derseniz belki 3 yıl dan sonra belli eder ama 2 3 yıl kullanıp değiştiriyoruz zaten 5 6 yıl kullanmıyoruz ki
@muhammet-aktas-89 bunun üzerine deney felan yapmış değilim ama böyle bir değiştirilemez algıya sahibim. Bende iPhone 7 kullanıyorum 1965 mah miydi pili neydi benim pil baya hızlı doluyor içinden çıkan adaptörü kullanıyorum bence apple bilerek hızlı şarjla ilgili bir şey yapmıyor diye düşünüyorum.
@serkanozer bende bu konuda baya araştırma ve denemeler yaparak bilgi sahibi olduğum için emin olup gidip satın aldım. Resmi olarak: teknik servis ve Apple'ın kendisi de sıkıntı olamadığını söyleyerek uygun olduğunu beyan etti 🙂
ŞİMDİ BENDE BU CİHAZDAN VAR İP ADİMDEN DOLAYI. BUNLA İPHONE6Sİ Mİ ŞARJ EDEBİLİRMİYİM Kİ? BATARYAYA ZARAR VERMEZ Mİ?
vermez kullan baba
Fatih hocam problem olmaz kullanabilirsin, hayırlı günler 🙂
Amiral gemisi ürününde orijinal kutusuna, yüksek performanslı şarj aleti koymayıp, ekstra parayla satarak karına kar katan teknoloji devi...
Koymamasının bir sebebi var. Bu pillerde hızlı şarj etmek ömründen yiyor. Bence 2.4A ile şarz etmeyin.
h.olsun fiyat!
Teşekkür ederim, Hocam yanılmıyorsam 75tl olacaktı