xiaomi Yi alacağım yeter artık trafikte bir kanıtım olmuyor. Şu son zamanlarda çıkması gündemde olan kamera var mı? Yani fiyatı uygun veya xiaomi'yi ucuzlatacak?
Son bir saat içinde 220 ziyaretçi, 98 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Sjcam sj7 cikiyor belkide cikti en son preorder'daydi. 2.5/2.7k da 60fps 4k da 30fps cekiyor
700tl ye denk geliyor.
Yi 2 yani 4k cikti 270 dolardi yanlis hatirlamiyorsam
alacağın kameranın araç kamerası olma özelliği menüde olmasına dikkat et.. sonra arabaya bindiğinde her seferinde aç kapa yapmak zoruna gidecektir. 🙂
Bisiklet için kullanacağım araba için değil. Kaska veya göğüsüme bağlayıp kullanacağım.
@agab http://www.mediamarkt.com.tr/tr/product/_sony-hdras50b-e35-full-hd-wlan-aksiyon-kamera-siyah-60-metreye-kadar-su-ge%C3%A7irmez-k%C4%B1l%C4%B1f-dahil-1157775.html
@agab hımm. ben şunu araştırıyorum. hem sony, hem uygun. 4k falan umrumda değil. biraz slow mo yapabilsin yeter benim için.. 🙂
@ahmthmdi Güzelmiş aslında. Bu üründe bu linkten alınanda ek aksesuar geliyor mu? Ben aradım bulamadım bir bilgi. Edit: Sadece su altı havası çıkıyormuş 🙁 Acaba bu evrensel mi. Yani GoPro aparatlarına veyahut benzerlerine takılabilir mi.
@agab 4K olanı çıktı +250 $ civarında dolaşıyor ama tercih eder misin bilmem 😀
Hocam şunu da düşünebilirsiniz:
http://m.gearbest.com/car-dvr/pp_142025.html?gclid=Cj0KEQjwvve_BRDmg9Kt9ufO15EBEiQAKoc6qgMOm2XWhWXlHtzJqWI_W0IIhSXq6QoTxpxsG1PlS70aAlsX8P8HAQ
Ben bunu kullanıyorum ve genel olarak memnunum. Çekim kalitesi iyi. Aynanın yanında iyi gizleniyor. Araçta kamera olduğu dışarıdan pek belli olmuyor. Kapasitörlü olduğu icin sıcağa dayanıklı ama tabi içinde pil olmadığı için şarjlı olarak çalışmıyor. Böylesi daha iyi bence çünkü sıcak o pili bozabiliyor. Bende bir tek yanında gelen plastik aparat birbirini tutmuyor. Sıcaktan plastik tırnaklar zarar gördü. Fırsat bulunca vidalayıp takacağım o parçayı da. Bu ürünle ilgili sorunuz olursa sorabilirsiniz. 🙂
Yi al geç, 4k falan gerek yok