@gamsizm Murat Bey bu akşam ki iphone 7 lansmanını canlı verecek misiniz? Lütfen evet deyin. Etkinliği gösteremeseniz bile etkinliği izleyen sizi izlesek de yeter. #akış #iphone7
Son bir saat içinde 111 ziyaretçi, 27 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Hamdi abi yok, LP de Apple ile ilgilenmiyor hiç o bakımdan yok öyle yayın falan.
hayır o sony e gıttı sanırım-erdı de mercedes ıcın almanyada 😀
Yine DH'ye kalcaz anlaşılan..
İphonedo canlı olarak vericek 🙂
iPhonedo yapacak DH yerine izlenebilir.
https://twitter.com/iPhonedoTR/status/773443558716141573
Bir ara etkinlik videosu yapmıyordu bu kez yapması iyi oldu burdan takip edeceğim.
Zaten kaç gündür yayın denemesi yapıyor. Demek bunun içinmiş