Bu da @agab için gelsin...:=))) #akış #kozan #yörük
@sonergunceler sana yok her gün gidiyon ne getiriyon ne de yediriyon... Gezmeye de götürmüyorsun...:=))) Kozan'a mı yerleşek iş bulup...

BeğenFavori PaylaşYorum yap