Orjinali acaipti. İlk sezon baya iyiydi. Sonradan seviye bi tık düşsede bence iyi diziydi. Böyle hareketleri de görmek güzel. Hep biz mi onlardan çalacaz? 🙂
Suskunlar'ın yanında orijinali Sleepers çocuk hikayesi gibi kalıyordu 🙂 Bizimkiler o dizide uyarlama konusunda kendilerini aştı. Dizinin her bölümünde Prison Break ilk sezonundaki heyecan vardı ama bunu her bölüm yaşananlara söverek yaptırıyordu. 2. sezon başlangıcı ise ilk sezondan daha da ağır sövdürüyordu. Burada sövdürmekten kastım yaşanan olaylar ve dizinin verdiği duygu nedeniyle kendinizi hikayenin içinde hissediyorsunuz, ona bağlı bir sövmek. Tavsiye ederim, Türkiye'de yapılmış en iyi dizilerdendir.
Sen bilirsin. Ben Efsaneyim Tarzı dizi var mı bildiğin beğendiğin?
(Bu aylarda film stoğu bitti. 🙂 )
Valla o filmden tek hatırladığım adamla köpeği dünyada kimse kalmamıştı galiba fazla hatırlamıyorum, biraz daha açsan iyi bir öneri yapayım 😀
Oejinali nasıldı ki hiç bakmadım ben 😛
Orjinali acaipti. İlk sezon baya iyiydi. Sonradan seviye bi tık düşsede bence iyi diziydi. Böyle hareketleri de görmek güzel. Hep biz mi onlardan çalacaz? 🙂
Aslında biz de çalmıştık 😀 Yabancı bir filmden uyarlamaydı Suskunlar 😀 Uyarlamanın uyarlamasını yapıyor adamlar 😀
Suskunlar'ın yanında orijinali Sleepers çocuk hikayesi gibi kalıyordu 🙂 Bizimkiler o dizide uyarlama konusunda kendilerini aştı. Dizinin her bölümünde Prison Break ilk sezonundaki heyecan vardı ama bunu her bölüm yaşananlara söverek yaptırıyordu. 2. sezon başlangıcı ise ilk sezondan daha da ağır sövdürüyordu. Burada sövdürmekten kastım yaşanan olaylar ve dizinin verdiği duygu nedeniyle kendinizi hikayenin içinde hissediyorsunuz, ona bağlı bir sövmek. Tavsiye ederim, Türkiye'de yapılmış en iyi dizilerdendir.
Hadi yaa. 🙂 Ben Suskunlar'ın da uyarlama olduğunu bilmiyordum. Ama helal olsun adamlar sağlam dizi yapmışlardı. @monura kesinlikle katılıyorum.
Ezel'in de hikayesini satmışlardı, o ne oldu acep
O değilde hem remake demişler hem de orjinalinin resmini kullanmışlar
e tipler aynı? bu Amerikalılar da salak biz onlardan çalıyoruz onlar bizden satın alıyo