Var mı arttıran. 🙂 #akış #4nokta5G #Benim45GHızım
Yer: Konya Merkez
Operatör: #TürkTelekom
Cihaz: #generalmobile4g

Var mı arttıran. 🙂 #akış #4nokta5G #Benim45GHızım
Yer: Konya Merkez
Operatör: #TürkTelekom
Cihaz: #generalmobile4g

Son bir saat içinde 211 ziyaretçi, 81 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Konya düz alan yüksek çıkması mantıklı 🙂
Test sonucuna inanmayıp iki üç kere test yaptım. Durum bu. Evde 10mbit adsl var 🙂 @caskalaynen
Gayet güzel değerler,kota ne kadardı 😀
Onu hiç sorma 😂
Bir dokun bin ah işit 😀
10GB hediye vardı,faturalı isen kapsaydın.
Yok normal öğrenci tarifesindeyim. 2 gb internet ile 3g ye devam 🙂
Sağlık olsun, lazım olursa elinin altında en azından 😀
Hız çok iyi kota berbat desene.
Aynen öyle 🙂
Azerbaycanda 70mps oluyor ben kaldigim yerde
Orda 4.5 e geçildi mi?