Herkese Merhabalar,
Türkiye'nin ilk spor radyosu Radyospor'da Doğan'ın Kanunları programına konuk oluyorum.
Bu gece 22.00-24.00 arası Radyospor frekanslarında olacağım.
Mesajlarınızı bu post altına atabilirsiniz ayrıca okunma olasılığını arttırmak istiyorsanız @doganoncel @eyupyildiznet ve @BurakOzkes 'i twitter' dan mentionlayarak tweet atabilirsiniz.
@canturkdemir @furkan-celik @zrrckkk @61yavuz1967 @gsahin @pauselife @geekherif @ufak @benx @serdaracikyol @onrdrsy @yunus @vuralt62 @emrek @steelfiist @3dfx @4honor @erolemre @cengiz @serdandoner @swift @lawnmower @shadowbreaker @erkin_o @act @61yavuz1967 @erolemre @4honor @kahraman810 @teknikfan @ardazeytin @amurado @otakaraha
İlimizdeki Radyospor frekanslarından ve internetten dinleyebilir. Radyospor sitesinden izleyebilirsiniz.

Ekran görüntüsü alıp yollarsanız sevinirim.
Twitterdan paylaş da biz de rt atalım
Uzun zaman sonra dinleyecegim. Hadi bakalım, bekliyoruz 🙂
ben de galiba 5-6 sene önce , birkaç ay dinlemiştim o zamanlar akşam 10'dan sonra yapıyorlardı yanlış hatırlamıyorsam
Evet 10'dan sonra. Ben bu görüntülü yayın sistemi falan geldigi siralar dinlemistim en son. Baya uzun zaman onceydi. Burak ozkes ismini de meğersem ordan hatirliyormusum 🙂
Güzel geçmesi dileği ile...
Al şu okunmuş şekeri aneem. Yapamadıklarını boş bırak. Heyecanlanma hadi annem Allah kolaylık versin. (!) Kolay gelsin dinleyeceğim
Dinleyeceğiz... hazırlanalım 🙂
bu gece olmazda yarın gece dinleyeceğim
http://www.radyospor.com/canli_cam.html
http://www.radyospor.com/mobile.htm
#canlı
bu gece olmaz da yarın gece kacırmam
Serdar Ortaç dinliyoruz 😀
Canlı yayına bağlanan adam ne paranoyak yahu 🙁
Edit : Z. Bey 🙁
Cemil mi :/
@burakozkes o değil ondan sonra gelen 🙁
Edit : Yanlış anlaşılma olmuş . Neyse 🙂
vayy iyi yayınlar 🙂