#RemixOS
Bazı uygulamaların telefon için tasarlandığından dolayı oluşturduğu görüntü uyumsuzluğu dışında gayet güzel bir arayüzü var. Uyumsuzluk derken çalışmaması değil. Telefona güzel giderken masaüstü sistemde eğreti durması.

Günlük işler için gayet kullanışlı bir sistem olmuş. Henüz alfada olmasına rağmen sorun yaşamamam beni sevindirdi.

Kuracaklara tavsiye "Maxthon Cloud Browser" kurup görüntü kipini masaüstü yapın. Bu sayede SS lerden de göreceğiniz üzere siteler mobil arayüz ile karşılamayacak.

Kötü yan olarak 16 ve 32 gb flash disk kullanmama rağmen sistem kendisi için 4gb ayırması.
Bir diğer kötü durum ise sistemde mevcut olarak bağlı duran diskleri göstermemesi.
USB ile takılanlar sıkıntısız gösteriliyor.
Dosya yöneticisi linuxte görebileceğimiz bir arayüz ile yapılmış. Üzerinde kamera, hesap makinesi ve mx player gibi bikaç uygulama ile geliyor sadece.
Google Play i kendiniz kurup istediğinizi yapabiliyorsunuz.

Sadece Launcher olmadığı belli. Zaten Play Store da üzerinde gelmediği için hiç bilmeyen bir insana verseniz sadece linux olduğunu tahmin edebilir. Hatta Windows 10 arayüzü giydirilmiş linux diye yerinde bir tespit bile yapabilir.

Kısaca bilgisayarı sadece internet için dizi/film için açıyorum, belki arada bikaç pdf .doc .odt açarım, oyunlarıma programlarıma ulaşayım diyorsanız tercih edilir gerçekten de.
Stabil sürümünü gerçekten merak ediyorum.

Edit: önceki SS ler https://teknoseyir.com/durum/440111
Edit 2: gerek laptopdaki gerek klavyedeki hızlı erişim tuşlarının hepsi çalışıyor. Ses açma kapatma şarkı değiştirme vs.

#akış #android

BeğenFavori PaylaşYorum yap