Sevdiğim bir abimin 34 RKV 43 plakalı renault broadway 9 gte (arkasında orjinal gte parçası bulunamadığı için gtd yazıyor) 93 model arabası kurfalı mahallesi (yakacık kartal) tarafında evin önündeki otoparktan çalınmış. Ozon mavisi renginde. Görenlerin duyanlarin https://www.facebook.com/dincer.tugmaner adresinden ulaşmalarını rica ederim. #renault #renaultbroadway #34rkv43 #calintiaraba #TozluGaraj #HaberinizOlsun #OtoSeyir #akış

Aynı yerden bizim arabada çalınmıştı polise vs. gidildi ( polis yardımcı olmadı / olamadı ), bu işi yapma potansiyeli olanlara gözdağı verdik; ertesi akşam bir tanıdığımız, arabayı anahtar kontakta yakacıkta su satan bir su deposunun önünde buldu. Araba ticari araçtı, içindeki yeni halıları çalmışlar, yakıtı bitirip orada bırakmışlardı. Araba bulundu ama kimin/kimlerin yaptığı bulunmadı. Muhtemelen serserilerden biri çalmıştı, umarım sizinkide tez vakit bulunur.
Ben de işlerini görüp bırakırlar bi yere diye düşünüyorum. Zaten v kayışı gidikmis. Fazla uzağa da yürümez diyo sahibi.
Cicek gibi de arabaymis hem de. Umarim sag salim elde eder aracını.
Özellikle topladı aracı baba hatırası :/
@gurkan-atilgan Belediyenin çöp toplama ekipleriyle ufak bir görüşme yapılır ve bulana ödül mahiyetinde bir mebla teklif edilirse etkili olabilir. Malum her sokağı haftada 3-4 kere gezen insanlardan oluşuyor bunlar. Gözlerine takılırsa da ödül icin irtibat kurarlar diye düşünüyorum.
Biz de tek parca bulmayı umuyoruz.
@abdhbal ilettim teşekkürler
@maximilian polise bildirilmiş haber bekliyo şuan mutlaka biliyordur polis başka olaylardan şahit oldum herşeyi hepsini bilip tanıyıp hic bisey yapmadiklarina
geçmiş olsun, çalıp gezmişlerdir sağa sola çarpıp benzin bitince bırakmışlardır. çıkar bir yerlerden...
Akşam Radyospor'da anonsunu yapalım onun. Twitter üzerinden @doganoncel ve @eyupyildiznet ile iletişime geçmenizi öneririm. Arabam kayboldu falan anlat kendilerine anons yapar diye umuyorum
@burakozkes çok güzel olur, teşekkür ederim. Twitter konusunu da araç sahibine ileticem.
İnşallah kısa zamanda bulursunuz. Biz broadwaycılar ve sipringciler tarikatı olarak harekete geçtik. 🙂 İyi ki beyaz değilmiş mavi olması çabuk fark edip bulunmasını sağlaya bilir.
@seydiahmet1071 teşekkürler 🙂
Şeref yoksunları... Geçmiş olsun inşallah maddi bir zarar olmadan bulunur.
Kurfalı zaten bu işlerin Türkiye'deki zirve noktası
@gurkan-atilgan bir haber çıktı mı?
@emirclio bildiğim kadarıyla hala çıkmadı
🙁