Bizden haberler. Hava şartları nedeniyle yarın ofisi kapattık. Yurt dışı tatili nedeniyle zaten gündem kısır olduğundan, mevcut konuları gelecek haftanın gündemine ekledik. Onun yerine 2015 gündemi, gündem değerlendirmesi gibi bir saat çekildi. Mp3 olarak da hazırlandı. Yarın çok geç saate kalmadan yayına girecek. Daha sonraki saatlerde minik bir video daha gelecek.
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 188 ziyaretçi, 103 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Hadi hayırlısı...
Yarın ofisi kapattık.....hmm anlatım bozukluğuna harika bir örnek:))))
5 nokta kuralın hayırlı olsun.
nesi anlatım bozukluğu?
@frt Çekim eki hatası, "yarın ofisi kapatacağız" olmalı doğrusu.
zaman kayması diye bir şey öğrenmiştik biz zamanında. ona girmiyor mu bu? @kenancanavci
@frt Evet, giriyor. Zaman kaymasının anlatım bozukluğuna sebep olmadığını unutmuşum ben de. 10 sene olmuş neredeyse ÖSS'ye gireli, dile kolay. 🙂
Benden önce davranmışsınız. Zaman kayması evet. Dilin zenginliklerinden biri. Çünkü 'kapatacağız' durumu izaha yetmiyor. Ofis şu an kapalı zaten. Gelecekte gerçekleşecek bir kapatma eylemi yok. Ama bir yandan bugün kapattık demek de yarınla ilgili mesajı vermede eksiklik yarıyor. O zaman zamanı kaydırıp yarınla ilgili mesajı veriyorsunuz.
Türkçe'de "perfect tense" eksikliği bu şekilde kapatılıyor.
@gamsizm detaylı bilgilendirme için teşekkürler.zaman kaymasını TS öğrenmiş oldum.zamanı kaydırıp yarınla ilgili mesaj vermek de 10 numara bilim kurgu filmi repliği gibiydi:)))))
bu video 3 kişi olsun bari 🙂
Üç. Kamera arkasını da sayarsan beş.
mono olsun
Ya Murat abi mono nerde hakkaten ? @gamsizm
Eski ofiste.
Haber için teşekkürler Murat abi. Bende dedim bu kar şartlarında baya bir sıkıntı olur. Toplu ulaşım işi zaten insanı baya geriyor. İyi olmuş.
@gamsizm Birgün eski ofisinize gider ve o yeri tanıtabilir misiniz? O şirketteki arkadaşlar neler yaparlar, hangi çekimlere katılırlar? Drone konusu üzerinden güzel bir bölüm çekilebilir. Arada Mono'yu da görmek isteriz.
"Sürpriz" halen geçerli mi diyen soran çıkmamış.
@gamsizm ????
İşte minik bir video daha var dedim ya o 🙂
Hatırlatmasak güme gidiyordu sanki 🙂
murat abi bize minik sürprizler hazırlamış 🙂
Geceye kalmasın. Şimdiden girsin hazırsa. Çünkü geceye kalırsa cumartesiye bırakmak zorunda kalırım 😀 @gamsizm
Murat bey, TEKNOSEYİR 'e bir mail attım, acaba bakmanız mümkün mü?
(Özetle: sizin mail adresinizi sordum )
Merhaba Murat Abi. Nereye yazağımı bilemedim kusura bakma. Sony Xperia M4 Aqua almayı düşünüyorum. Bütçemi çok sarsmak istemiyorum, hafıza konusu Android M güncellemesi ile hallolur mu ve telefonun gerek genel performansı, gerekse kamera performansı hakkında düşündüklerini paylaşabilir misin? @gamsizm
M5'e bakmak lazım bence.
Cevap verdiğin için teşekkür ederim Abi. Sence Mediatek işlemci ilerde güncelleme veya batarya konusunda sıkıntı çıkarır mı? @gamsizm