Agab @agab 21 Kasım 2015 - 01:11 Vay be onu tepeye nasıl koymuşlar drone falan ile mi acaba? BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 1 8 .71 @sessizlik Hiç beklemiyodum.Harbi nası koymuşlar? 21 Kasım 2015 - 01:14 Yanıtla Beğen Mr.Bell @mr-bell Yalnız çok iyi koymuşlar,tebrik etmek lazım. 21 Kasım 2015 - 01:20 Yanıtla Beğen Cem KOÇ @cemkoc yok be sonlara doğru belli oluyor montaj var. orda değil aslında. 21 Kasım 2015 - 01:54 Yanıtla Beğen isa @isasntrk ömür biter buranın sonu gelmez abi 😀 21 Kasım 2015 - 02:39 Yanıtla Beğen Fırat ➕ @frt baya iyi koymuş 21 Kasım 2015 - 03:28 Yanıtla Beğen mhmmdy @mhmmdy iyi koymuşlar ( izleyemediim ) 21 Kasım 2015 - 05:34 Yanıtla Beğen KendiniGerçekleştirenKehanet @kgk İzleme zaten 😀 21 Kasım 2015 - 09:28 Yanıtla Beğen Cengiz Bulut @revo09 1 dakikamı yediniz. ^___^ 21 Kasım 2015 - 12:45 Yanıtla Beğen İptal
Hiç beklemiyodum.Harbi nası koymuşlar?
Yalnız çok iyi koymuşlar,tebrik etmek lazım.
yok be sonlara doğru belli oluyor montaj var. orda değil aslında.
ömür biter buranın sonu gelmez abi 😀
baya iyi koymuş
iyi koymuşlar ( izleyemediim )
İzleme zaten 😀
1 dakikamı yediniz. ^___^