youtube, logosunu fransız bayrağı yapmış. aynı duyarlılığı ankara'da ki olayda da yapsaydı keşke

youtube, logosunu fransız bayrağı yapmış. aynı duyarlılığı ankara'da ki olayda da yapsaydı keşke

Son bir saat içinde 125 ziyaretçi, 38 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
"Paris’teki acıyı tabi ki paylaşıyoruz. Gerçekleşen terör olayı tabi ki vahim" diyen ""İlker Başbuğ"", "Ama dünya Paris’te olan olaya da aynı tepkiyi göstermeli, aynı zamanda Bağdat’ta olana da göstermeli, aynı zamanda Pakistan’ın herhangi bir yerinde olan olaya da göstermeli. Yetkili ve sorumlular da görevlerini yerine getirmeli. Yoksa bugün Paris’te olan olay yarın Avrupa’nın başka bir diğer ülkelerinde de olabilir" ifadesini kullandı.
Yıllardır anlaşılamayan şeyin resmidir.
Ya daha kendi ülkesinin hükümeti zar zor umursadi. Youtube 'tan bekliyorsunuz. (Bizim ülkeden bahsediyorum)
aynı düşüncedeyim.