Millet yardım lazım, ben yatay geçiş yaptım ve eski okuluma onların bilgisayarını iade etmem gerekiyor, bana okulun verdiği bilgisayarda lisanslı Windows 7 vardı ben onun üstüne 8 yükledim sonra 8.1 kurdum sonra Windows 10 kurdum ama bu kurduklarımın lisansı benim mailimin üzerine ben okulun bilgisayarını fabrika ayarlarına da döndüremiyorum, okulun dreamsparkından kodda alamıyorum onu da kapatmışlar, nasıl bir yol izlemeliyim? Bilgisayarı aldığım gibi teslim etmem gerekiyormuş #akış #teknoyardım

BeğenFavori PaylaşYorum yap