#Lucifer dizisi.. Bu DC dizisi ters köşenin dibine vurdurdu beni. Nereden duyduğumu hatırlamıyorum. İlk sahnesinde öyle bir yazı yazdıki, kapattım. Sonra bu diziyi neden listeme aldığımı merak ettim. IMDB puanına baktım. 8.7. Yorumları okudum, mükemmel denmiş hep. Cümle şuydu:
"Başlangıçta Lucifer isimli melek cennetten kovuldu ve sonsuza dek cehenneme hükmetmeye mahkum edildi. Tatile çıkmaya karar verene dek." 😀
Evet başrolümüz şeytan 😀 Tatile çıkmaya karar verip Dünya'ya gelmiş. Bu noktada diziyi kapatmışken devam ettim. İyiki devam etmişim. Uzun zamandır bu kadar ekrana kilitleyen bir dizi olmamıştı. Konusunu daha çok beğendiğim diziler var. Fakat nadiren bazı diziler oluyorki 50 dakika sanki 5 dakikaymış gibi geliyor. Bu bölüme ne zaman başladım ne zaman bitti farkında değilim. Dizinin altyapısı polisiye üstüne kurulu. Hemen üstünde fantastik, en tepede de komedi kısmı var. Herşeyin dengesi tam olmuş. 1 dakika bile sıkmıyor veya şurası fazla olmuş dedirtmiyor. Şu an Pilot bölümü yayımlanmış durumda. Devamı 2016'da. Bu diziyi beğenmeyecek birisinin olduğunu düşünmüyorum. Pilot bölüme şans verin. Pişman etmeyecektir 🙂 #akış #dizi #DiziTavsiyesi

Deniyim hocam zaten film izleme istegim vardı iyi oldu
Yorumlarını bekleriz 🙂
@protego birazdan başlıcam 1 bölümmü daha
@alper-kutlu Evet Pilot bölüm 🙂
@protego güzel dizi olmuş takip ederim yeni bölüm ne zaman çıkıyor peki
@alper-kutlu 2016. Tam tarih yok
Güzeldi ilk bölüm. Klasik polisiyeye ölümsüz melekle farklı bir tat katmışlar. Sanırım DC Comics'in çizgi roman serisinden uyarlama. Bu tarzın üst seviyesi The Mentalist'tir bana göre. Ana konusu gayet ağır ama bölümlük konular gayet sürükleyici ve eğlenceli.
Evet DC yapımı bu da. Marvel ve DC fena atak yaptılar son 3-4 yılda. Ne film ne dizi kaldı sildi süpürdüler ortalığı. Dönen paraları hayal edemiyorum 😀
Disney karına kar katmış oldu Marvel sayesinde. Warner Bros anormal kar etmemiştir belki DC Comics'ten. Ama Disney uçtu gitti. Adamlar Sony'yi bile dize getirdi Spider Man konusunda. Çok güçlendiler. Çizgi romanlar da sahneye çıkmış oldu tekrar. D&R'da falan çok güzel seriler var. Sevgilim doğumgünü hediyesi iki tane Batman aldı ki bana sevincimi anlatamam 😀
Spider Man'i var ya ortalık malı yaptılar arkadaş 😀 Kaçıncıya farklı biri oynuyor şu karakteri 😀 Birinde karar kılsınlar da kurtulalım artık şu işten 😀
O değilde limitless e ne oldu çıktımı?
Pilot yayımlandı ona da bakacağım bugün 🙂
Evet ona pek uğraşmamışlar benim d edikkatimi çekti ama Pilot bölüm olduğu için çok eleştiri yapamıyorum, bu konuda geri dönüşler olmuştur düzeltirler 🙂
yalnız bu dizi 2016 da çıkacak net bir tarihi belli değil. beklemedeyiz 🙁
Evet Pilot yayımlandı gerisi 2016. Net tarih bile yok. İyice alıştılar böyle insanları bekletmeye
pilot bölümdü sanırım bende izlemiştim ve baya beğendim fakat polisiye diye geçiyor bir müddet sonra kendini tekrarlar herhalde diye düşündüm cinayet çözmesi araya fantastik bir hikaye sıkıştırılması güzel olmuş bakalım bekliyoruz..