Şu Windows 10 rezerve şeysi çıktığından beri benim win7 acayip yavaşladı, arada donmalar falan oluyor, hiç olmazdı. Bakıyorum görünürde bilgisayarı kastıracak bir şey de çalışmıyor. Böyle bir şey yaşayan var mı? yoksa ben mi paranoyaklaşıyorum? #akış #Windows10

BeğenFavori PaylaşYorum yap