hayır kutuya zoom yapınca rahat okunuyor. o seri numarası. çok uzun süre durdu. geçmiş olsun demeyiz inşallah hocam. lütfen dikkatli olun kutunun fotoğrafını paylaşmadan önce.
@gokhanbilgin g3 cloudy kur diyorsun ama bende de g2 var yeni sayılır delta garantili 4.4.2 yüklü 5 bekliyorum, dediğin işlem sonrası garanti bozulmaz mı?
@gokhanbilgin Çok güzel şimdi aklımdaki soru istediğim zaman fabrika çıkış haline dönebilir miyim? Bir de bunu nasıl kurarım hiç bilmdiğimi varsayarsak. Rom işleriyle Samsung S2 cihazımda uğraşmıştım buna hiç dokunmadım.
@gokhanbilgin bende kurmak istiyorum anlatirsanız sevinirim. Bide sorum olacak, ram kullanımında bi değişiklik-azalma oluyormu? Kurulum için bilgisayar gerekli mi, gerekli ise uzun sürer mi. Bilgisayarım ile başka şehirlerdeyiz, gerekliyse arkadaşlarımdan isteyeceğim. Teşekkürler.
@gokhanbilgin Anlatımınız için çok teşekkürler. Bi kaç sorum olacak.
1.Ram kullanımında azalma oluyor mu. Şuan bende arada arayüz takılıp simgeler geç geliyor. Tarayıcı da bazen sekmeyi yeniden yüklüyor.
2.Bunu yüklediğimiz de tüm veriler (resim, müzik, uygulama) siliniyor mu.
3.Yedegi telefona mı yoksa pc-flasha mı yapıyoruz.
@gokhanbilgin Çok teşekkürler daha yeni yükleme fırsatım oldu. Twrp açmayı ses tuşlarıyla yapamadım sadece olmadı nedense menüde yüklediğim to recovery ile açtım onun haricinde sıkıntı yok. Umarım batarya sürem uzar. Görsel olarak güzel görünüyor. Teşekkürler tekrar.
@gokhanbilgin Eco mod açık hocam. Bir de smart tips ayarlarına nereden girebilirim? İkide bir bildirim geliyor kapatmak istiyorum. Bazı stock yazılım alışkanlıklarım burada daha farklı henüz alışamadım mesela 3 çizgi şeklindeki sağ tık işlevi gören seçenekleri açan tuş yok.
@gokhanbilgin Hocam bunları söylediğin iyi oldu. Beğendim Alışınca çok daha güzel olur. Stock yerine bunu kullanmak daha güzel oldu. Bataryada uzarsa daha ne istenir. Gayet güzel. Teşekkürler tekrar. 🙂
@gokhanbilgin çok uzun zamandır zahmetinden dolayı bu işlere girmiyordum sade temiz ve özendirici yorumların sayesinden bende yaptım sonunda. öncelikle okadar emeğin için eline sağlık bir sorum olucak twrp den temiz başlangıç için ne yapmamız gerekiyor resimler vs kaldığına göre kalıntılarda kalıyordur diye tahmin ediyorum wipe deyken kaydıra yaparak atılıyormus sanırım 2 defa denedim yine olmadı.
IMEI görünüyor. kaldırın lütfen hemen...
Seri numarası değil mi görünen?
hayır kutuya zoom yapınca rahat okunuyor. o seri numarası. çok uzun süre durdu. geçmiş olsun demeyiz inşallah hocam. lütfen dikkatli olun kutunun fotoğrafını paylaşmadan önce.
3310 2G olur yalnız. 🙂
Hayırlı olsun da @kashmieer 'in dedıgı gıbı kaldırın bencede
Teşekkürler.
927 ye geldi bana. 32 gb
Teşekkürler. N11 den aldım.
Teşekkürler. İnşallah alırsınız.
Teşekkür ettim. İnşallah pişman olmayız.
Sana hayırsız olsun lan.Tam kıza mesaj atarken şarjı bitsin.Kamerası pembeleşsin.Fotoğraf çekerken odaklayamasın.Dokunmatiği sapıtsın.Bataryası ölsün.Hoparlöründen az ses gelsin.Karşı tarafa sesin gitmesin.
Tamam, sakinim. 😀
imei görünüyordu deminki fotoğrafta.
Bende bişey anlamadım. Şaka yaptı herhalde.
Sen de alacaksın ya hani.Oraya şey ettim ben. 😀 @ademarslan
Dedim lan belki.Sanane lan.Telefon açıp hayırlı olsun karşiim dedim belki.Terket şimdi burayı.Sinirliyim, üstüme gelme, altıma alırım. @ademarslan
g2 mi nexus 5 mi ?
G2 tabiki..
Gel bakalım kim gangster kim mal.
G3 ekran ve ısınma sorunu olmasa onu alırdım bende. kasa olarak daha güzel.
@gokhanbilgin g3 cloudy kur diyorsun ama bende de g2 var yeni sayılır delta garantili 4.4.2 yüklü 5 bekliyorum, dediğin işlem sonrası garanti bozulmaz mı?
5 cok sıkıntılı diyorlar ama.
Hayırlı olsun güze cihaz , bir süre sonra sıkılıp garantiyi falan boşverip kendin kuracaksın eğer 5 gecikirse 🙂
@gokhanbilgin Bununla ilgili bana yardımcı olabilir misin? Sen kullanıyor musun? Pil durumu nasıl? Link var mı?
Pil tüketimini nasıl etkiliyor?
Gökhan işin kurdu olmuş
@gokhanbilgin Çok güzel şimdi aklımdaki soru istediğim zaman fabrika çıkış haline dönebilir miyim? Bir de bunu nasıl kurarım hiç bilmdiğimi varsayarsak. Rom işleriyle Samsung S2 cihazımda uğraşmıştım buna hiç dokunmadım.
@gokhanbilgin Hocam ne kadar teşekkür etsem azdır. g3 cloudy 2.2 yüklemeyi anlatır mısın? Bende kutudan çıktığı halde 4.4.2 yüklü şu anda.
@gokhanbilgin Teşekkürler bekliyorum. 🙂
@gokhanbilgin bende kurmak istiyorum anlatirsanız sevinirim. Bide sorum olacak, ram kullanımında bi değişiklik-azalma oluyormu? Kurulum için bilgisayar gerekli mi, gerekli ise uzun sürer mi. Bilgisayarım ile başka şehirlerdeyiz, gerekliyse arkadaşlarımdan isteyeceğim. Teşekkürler.
@gokhanbilgin Anlatımınız için çok teşekkürler. Bi kaç sorum olacak.
1.Ram kullanımında azalma oluyor mu. Şuan bende arada arayüz takılıp simgeler geç geliyor. Tarayıcı da bazen sekmeyi yeniden yüklüyor.
2.Bunu yüklediğimiz de tüm veriler (resim, müzik, uygulama) siliniyor mu.
3.Yedegi telefona mı yoksa pc-flasha mı yapıyoruz.
@gokhanbilgin Çok teşekkürler daha yeni yükleme fırsatım oldu. Twrp açmayı ses tuşlarıyla yapamadım sadece olmadı nedense menüde yüklediğim to recovery ile açtım onun haricinde sıkıntı yok. Umarım batarya sürem uzar. Görsel olarak güzel görünüyor. Teşekkürler tekrar.
@gokhanbilgin Eco mod açık hocam. Bir de smart tips ayarlarına nereden girebilirim? İkide bir bildirim geliyor kapatmak istiyorum. Bazı stock yazılım alışkanlıklarım burada daha farklı henüz alışamadım mesela 3 çizgi şeklindeki sağ tık işlevi gören seçenekleri açan tuş yok.
@gokhanbilgin Hocam bunları söylediğin iyi oldu. Beğendim Alışınca çok daha güzel olur. Stock yerine bunu kullanmak daha güzel oldu. Bataryada uzarsa daha ne istenir. Gayet güzel. Teşekkürler tekrar. 🙂
@gokhanbilgin çok uzun zamandır zahmetinden dolayı bu işlere girmiyordum sade temiz ve özendirici yorumların sayesinden bende yaptım sonunda. öncelikle okadar emeğin için eline sağlık bir sorum olucak twrp den temiz başlangıç için ne yapmamız gerekiyor resimler vs kaldığına göre kalıntılarda kalıyordur diye tahmin ediyorum wipe deyken kaydıra yaparak atılıyormus sanırım 2 defa denedim yine olmadı.