#Steam #Enpara 'ya geçtim bende.Gelen hatuna Steam için geçiyorum dedim "O kampanya yıl sonuna kadar devam edecek" dedi.

#Steam #Enpara 'ya geçtim bende.Gelen hatuna Steam için geçiyorum dedim "O kampanya yıl sonuna kadar devam edecek" dedi.

Son bir saat içinde 125 ziyaretçi, 91 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Ben de yeni aldım bir hafta olmadı 🙂 İlgileri falan da iyiydi baya 🙂
Banka kartı, taksitlendirme yapamıyorsun, ama kredi kartı gibi internette her yerde kullanabiliyorsun. Fiziki bir bankaları yok, tamamen sanal. Finansbank ATM'lerini kullanıyorlar sadece. Yıllık ücret falan hiçbirşey de yok. Steam Spotify Google Play Store gibi yerlerden alışveriş yaptığında da diğer ay yarısını iade ediyor paranın (50 TL'lik alışverişe kadar her ay)
Şansına küs 😀
@savci , 18 olman şart. Eve geliyor başka seçeneğin yok galiba. Yine de bir müşteri hizmetlerini ara konuş.
Hepinize gelmişler herhalde ben adamla çarşıda buluştum Çanakkale'ye yabancıymış diye 😀 Verdikleri kaleme hayranım ama çizim yaparken de kullanıyorum havalı olsun diye 😀
Kalem bir şeye yaramaz.Beni arayan görevliye tükenmezle değiştirin dedim.
😀
Bana aktif kargo görevlisi gelmişti 🙂
Eylül'de biz de geçeceğiz inşallah.