Selamlar,
Bir oyunu arıyorum ismi aklıma gelmedi.
Sanırım TS'de Macid incelemişti. Böyle grafikleri yoktu oyunun. 1900 lerde devlet yönetimi falan yapıyorduk.
Yardımcı olur musunuz?

BeğenFavori PaylaşYorum yap