Selamlar,
Bir oyunu arıyorum ismi aklıma gelmedi.
Sanırım TS'de Macid incelemişti. Böyle grafikleri yoktu oyunun. 1900 lerde devlet yönetimi falan yapıyorduk.
Yardımcı olur musunuz?
Son bir saat içinde 69 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Hearts of iron 3
Evet, teşekkür ederim.
Helal olsun arkadaş. Hemen bir tariften şak diye oyun adını buluyorsunuz ya 😀
http://www.youtube.com/watch?v=yyNvsfBtW6E
Papers plase soğuk savaş döneminde geçiyor. 🙂
O yeni incelendi, gümrük ile ilgiliydi.. Yalnız o oyunu Teknoseyir'de ne kadar aradıysam bulamadım, bende mi sorun var? İzlediğime eminim gibi 😀