Film izliyor musunuz?
Izliyorsanız nasıl izliyorsunuz?
Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Torrent üzerinden yasal olmayan yollarla. Gidilecek kadar değerli görürsem de sinemada.
kickass.so + klite codec pack
Popcorn time
Kulak çınlama problemim olduğundan yüksek seslerden korunmam lazım, onun için sinemaya pek gidemiyorum. "Patlamış mısır zamanı" (bilen bilir) çoğu derde derman oluyor 😀
xbmc/kodi 'de Genesis addon ile indirmeden, hem dizi hem film. (sadece altyazılı, yabancı)
hocam bu sistem nasil. detay verebilir misin.
@eddie aşağıdaki video bir fikir verecektir.
http://www.youtube.com/watch?v=qjMwW1OAHn0
youtube da "xbmc genesis addon" olarak arama yaparsanız daha çok açıklayıcı video bulabilirsiniz.
nasıl korsan film izlerim dedi, kıyamet kopardınız. şimdi o kıyamet koparanlar nasıl izlediğini yazmış 😀 @haldir
Aynen arkadaş milleti orjinal bluray sanıyoz sonra 😛
Dostum sende 1080p diye çamur izliyosun yani 😀 Gerçek 1080p dediğin ortalama 12-13 GB. Bazı filmler 25'e kadar çıkıyor düzgün rip gruplarında. Ben düşük boyutlu izliyemiyorum artık 😀
@danger 😀 Bluray yerine Remux indirseydin bari 😀
@danger Remux demek fazlalıkların çıkarılması demek. Bunun yanında filmin kalitesine hiçbirşekilde dokunulmuyor. Örneğin filmdeki İngilizce dışındaki sesleri, varsa ekstraları vs. çıkartıyorlar. Filmin görüntü ve ana sesine ise hiç dokunmadan kalitesini ellemeden veriyorlar. Bazı filmlerde 10-15 GB'a kadar indiğini gördüm Bluray-Remux arasında. Depolama ve bağlantı sıkıntın yoksa Bluray indir tabiki ama kalite olarak bir farkları yok ikisi de aynı. Gerçi buna bakarsak düzgün rip gruplarının 1080p riplerinde de remux'la bir fark gözükmüyor orası ayrı