Önümüzdeki haftadan itibaren Şubata kadar geçerli olan haftalık programımız. Mümkün olduğunca uymaya gayret göstereceğim.

Önümüzdeki haftadan itibaren Şubata kadar geçerli olan haftalık programımız. Mümkün olduğunca uymaya gayret göstereceğim.

Son bir saat içinde 140 ziyaretçi, 22 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Oyunseyir.com alan adıyla ilgisi var mı acaba?
Herhangi bir ilgisi yok. Kimin olduğunu bilmiyorum. Şu sıralar site açmayı düşünmüyorum.
hadi hayırlısı olsun Barış Bey.
TS nin PC oyun eksikliğini gideririsiniz umarım
aralarda bi yerde bi twitch linkimi var benmi göremedim @baris_ozkok gelelim izleyelim
http://www.twitch.tv/oyunseyir tüm pltformlarda oyunseyir olarak karşınıdayız 😀
kurulumun sonuna yaklaşmışsın,
bir de şu "webcam" işini de hallettimiydi, bitti gitti.
kamerasız olmaz. "Millet benim neyimi seyretsin, oyuna baksın!" demeyin, bu işler böyle yapılıyor, youtuber lığın bir kaç şartından biridir "cam". İş bu haddeye gelmişken, youtuber olmayacaksan bile, şartlarına uyacaksın. 🙂
uyacaksın ulennnnnn!
yok bu başka bir yerde geçiyordu sanırım,
tamam tamam sustum, silme 🙁
Az önce EtS2 videosu yayınlandı @asaltek. İzlemeni tavsiye ederim. Ayrıca özellikle sondaki konuşmamı dinlemeni tavsiye ederim 🙂
http://www.youtube.com/watch?v=lFgTkbPiGVs&feature=gp-n-o&google_comment_id=z13kcrhzmyrxvfwvi22kvdrg1qeou32jn04
tam da o video yu izlemeye başlamıştım, dur önce sonunu izleyim, merak ettim...
@pintipanda 'nın canlı yayınlarda moderatörlüğünü yapıyorum. Ülkemizde LOL oynayan ergen kitle haricinde canlı yayınlarda 3000 kişiye ulaşabilen tek "yotuber" diyebiliriz. Tabi 100 izleyiciden oralara gelmek için delice emek harcandı. Artık, canlı yayın yaptığı zamanlar twitch anasayfasında çıkıyor. Bu arada senin de bahsettiğin gibi düzeyli yayın yapıyor, küfür minimal düzeyde, yaşı 30, şu an cnntürk 'de programları olan multiplayer 'ın bir çalışanı.
Canlı yayınlarda, ülkemizdeki kota belası yüzünden, twitch partner lığı şart aslında, fakat o iş bildiğin gibi hiç de kolay değil, haftanın en az üç günü düzenli canlı yayın yapmak gerekiyor. twitch, her kaliteli canlı yayın yapan adama partner lık vermiyor ne yazıkki. Düzeyli yayın yapan adamın yüksek sayılara ulaşması da zaten başlı başına bir sıkıntı ülkemizde. Bence adam toplayacağın yer teknoseyir camiası olabilir.
Zaten düzey konusunda beklentileri fazlasıyla karşılıyorsun, ama yineliyorum, kamera olayı önemli.
Ya inan kış dönemi bizler için ( fotoğraf ve reklam camiası) çok zorlu geçiyor. Hele ki bu sene acaip bir durgunluk var. Yoksa 200 lira verip bir kamera 250 lira verip adam gibi bir mikrofon alamayacak bir insan değilim. Ama işte bazen 100 liraya muhtaç ediyor piyasa seni. Çalışıp da maaşını bile düzenli alamanyan arkadaşlarım var. Böyle bir durumda serbest çalışan bizler ne durumda oluyor var sen düşün. Ama dediklerine kesinlikle katılıyorum. İnşallah sevenlerimiz dostlarımız ile beraber büyüyerek devam ederiz. 500 lerde 300 lerde kalsak da ben mutluyum. Yine aynı kalitede devam ederim. Ama büyürsek daha da büyük işler başarabiliriz.