Bak her ülkeden fazladan bi delik var 😀 fransada ise çıkıntı 😀 O fazladan deliğe birşey girmeden yada fransadaki o çıkıntıfı ileri ittirmeden prize elektrik gelmez 😀 Bizde yok bizde priz her daim elektriklidir 😀 bu yüzden amerikadaki erkek fişler 3 bacaklıdır 😀 3 tane olmasının sebebi faz nötr toprak değil yani 😀
@anilcil doğrudur zaten iç yapısını bilmediğimi söyledim benim düşüncem sadece çocukken çektiğim acıdan kaynaklı. Gerçi biz ince olsada gider çay kaşığı sokardık kesin ama olsun. 🙂
Aslında Amerika ve Avrupa diye iki tür var diğerleri sadece ufak değişimler 😀
amerika avrupa diye değil 😀 genelde amerika almanya diye geçer standartlar 😀
Valla o kadar ülke gezdim sizden duydum bunu 😀
kendi ülkenin yayımladığı modülü oku önce 😀 avrupada çoğu teknoloji standartını almanya oturtmuştur 😀 Bu yüzden genelde alman standartı diye geçer 😀
Her ülkenin koruma deliği var, bizim özendiğimiz avrupa birliği standartının yok 😀 En güvenliksiz prizi kullanıyoruz 😀
Nasıl yok, varya işte 🙂
Bak her ülkeden fazladan bi delik var 😀 fransada ise çıkıntı 😀 O fazladan deliğe birşey girmeden yada fransadaki o çıkıntıfı ileri ittirmeden prize elektrik gelmez 😀 Bizde yok bizde priz her daim elektriklidir 😀 bu yüzden amerikadaki erkek fişler 3 bacaklıdır 😀 3 tane olmasının sebebi faz nötr toprak değil yani 😀
@suleyman fransayı tamamen tahmin yürüterek yazdım 😀 ama diğerleri için söylediğim şeyler doğru 😀
İç tekniğini bilmem ama abd'ninki bemce en güvenli çünkü zamanında herkes bi koca çivi sokmuştur içine ama o ince diktörtgene çivi falan girmez 🙂
@civilization güzer gardaşum 😀 soksan bile güvenlik deliğini doldurmadan elektrik gelmez prize 😀
Off çıkarttırmayın bana şimdi modüllerimi ya 😀
@anilcil doğrudur zaten iç yapısını bilmediğimi söyledim benim düşüncem sadece çocukken çektiğim acıdan kaynaklı. Gerçi biz ince olsada gider çay kaşığı sokardık kesin ama olsun. 🙂
Faz nötr al götür. 🙂
İngiltere başlı başına ayrı bence.
İnglitere de bizimkilerin aynısı olan da var böyle olan da var biraz sistem karışık gibi 🙂
Adamlar gerek bile duymuyor o kadar pürüzsüz sen düşün 😀
+1
+1
En guzeli Italya'ninki.
Brezilya'nınki kanaryalı kapı ziline benziyor. 🙂
Neden tek bir standart yok acaba? Ülke içinde bile farklılıklar gösteriyor bazılarında.
Harbiden ha, şimdi biraz daha düşününce gerçekten de dışa çıkık olan tek priz bizimki 🙂
@thepixeldead kıbrıs tada ingiltere dekinin aynısını kullanıyoruz