Windows 9 üzerine oturunca bükülüyormuş, ayrıca iPhone 6 da bedava olacakmış.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • lawnmower @lawnmower

    O da birşey mi, Sony iOS 8.1'in betasını dağıtmaya başlamış, 8.2 de yoldaymış. Hatta bir sır vereyim (kimseye söyleme), iOS 9 da gelecekmiş.

  • Batuhan Bengü @benx

    samsung galaxy 6s modelinin çıkmayacağını duyurdu.

  • The Doctor @thedoctor

    Hmm...Bu terslikte bir iş var sanki

  • lawnmower @lawnmower

    Utanmadan ciddi ciddi bilgi mi veriyorsun?

  • lawnmower @lawnmower

    Sübliminal mesaj veriyorsun, anladım ben seni. Pis illuminatici!

  • KendiniGerçekleştirenKehanet @kgk

    Çekmez mi? Hem önden hem arkadan çekişliymiş. @lawnmower

  • HE9 @secrethus

    POS cihazı olarakta kullanılıyormuş.

  • Hasan Yılmaz @coolnquiet

    Ayın en önemli haberi dururken neden böyle önemsiz haberleri paylaşıyorsunuz anlamıyorum:

    Nvidia Maxwell ile ekran kartı piyasasından çekiliyor!!!

    Şirketin üst düzey yöneticileri; yaptıkları basın toplantısında ekran kartı piyasasından çekileceklerini ifade etti. Nvidia CEO'su Jen-Hsun Huang yaptığı açıklamada piyasadan çekilmelerinin sebebinin yeni ekran kartlarına isim bulamamaları ve PC pazarının küçülmesi olduğunu belirtti.

    Nvidia CEO'su durumu şu sözlerle ifade etti:
    "Nvidia olarak, müşterilerimize en iyi grafik çözümlerini sunmak için çalıştık. Bunda başarılı da olduğumuzu düşünüyorum. Maalesef Geforce GTX 900 serisini çıkardığımızda yaptığımız ciddi bir hatayı fark ettik. Sayıları tek tek bitirip 900'e geldik. Artık gidecek yerimiz kalmadı. Yeni ekran kartları üretsek bile artık isimlendirmemiz mümkün olmayacak. GTX 800 serisini hangi mantıkla atladık hala anlayamıyorum. Eğer 800 serisini ana seri olarak çıkarsaydık kafadan 1 yıl daha süremiz vardı. Ama yanlış yaptık. Pazardan çekilmekten başka şansımız kalmadı. Ha uğraşsak isim uydururduk ama PC pazarı zaten daralıyor. Onun için uğraşmaya gerek görmedik. Ama son kartlarımız olarak GTX 990 ve GTX Titan 2 çıkacak. Belki GTX 960 da gelebilir"

    Nvidia CEO'su açıklamalarının devamında bunun herkes için daha hayırlı olacağını, bundan sonra Tegra platformu ile AMD'nin ileride çıkaracağı ARM tabanlı tablet işlemcileriyle rekabet etmeyi amaçladıklarını söyledi ve AMD'ye "Biz olmadan mutlu olamayacağınızı biliyoruz ama yapacak bir şeyimiz kalmadı. İnşallah siz güzel ekran kartları üretirsiniz" dileğiyle veda ederek toplantıyı bitirdi.

    Sektörden gelen bilgilere göre; Nvidia grafik lisanslarının önemli bir bölümünü otomobil firması Audi ve kasa-güç kaynağı firması Cooler Master'a sattıkları öğrenildi.

    Konuyla ilgili AMD CEO'su Lisa Su; "Daha yeni CEO oldum şirkette. Nvidia böyle bırakıp gidemez. Ben şirketi kiminle yarıştıracağım? Eğer isim lazımsa biz Radeon ismini verebiliriz. Ne de olsa kullanmıyoruz artık. Olmazsa başka isim de bulabiliriz." açıklamasını yaparken Nvidia CEO'su Jen-Hsun Huang teşekkür ederek bunun mümkün olmadığını söyledi.