Direkt bedava verin abi ne uğraştırıyosunuz beni ya
2777tlye düştü 😀
https://www.amazon.com.tr/dp/B07FSS4R16

Direkt bedava verin abi ne uğraştırıyosunuz beni ya
2777tlye düştü 😀
https://www.amazon.com.tr/dp/B07FSS4R16

Son bir saat içinde 237 ziyaretçi, 48 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
😀
https://www.amazon.com.tr/dp/B07FSS4R16?ref=ppx_yo2ov_dt_b_fed_asin_title
şuan 2000 bin
aldım bakalım
2000 lira olan amazon satıcılı değil
2.el depo ismine güvenip alacağımı pek düşünmüyorum ya zamazoından devam yarına bin lira..
Hocam bunun fiyatı neden düşüyor?
@kortex üstüne daha iyi modeller çıktı stok eritiyorlar herhalde
Gözümün önündr bitti valla. Seçtiğiniz adrese gönderemiyoruz diye saçmaladı.
3070'den almıştım. Birazdan teslim edilecek. 300TL iade takip.
3800'den 6 ay önce alan ben 🥲
2binden alırım
Bu kadar indirim şüpheli, ihtiyacım olsa bile başka marka/model alırım. Amazon'dan zaten hiç almam o da ayrı.
kazık gibi alet. zaten çoğu telefonda stabilizasyon var artık. tamamen gereksiz amelelik yaptıran bi cihaz.
Telefondaki stabilizasyonla bunu bir tutamayın, sizin söylediğinize göre benim aynasız makinemde de hem ibis hem dijital stabilizasyon var gimbal almama gerek yok.. 🙂 o yüzden millet gimbal alıp boşa kendilerine yük ediyorlar.. Biraz acımasız yorum olmuş kullanmadan yorum yapmayın. Ha kullandıysanız da siz profesyonel olarak uğraşmıyosunuzdur bu işlerle gereksiz gelmiştir, ben en ufak titreşimden bile haz etmediğim için dijital sabitlemeyi kapatıp bununla çekim yapıyorum