paracıklarım olsa net alırdım, 12-16 rame takılmazdım hiç
Son bir saat içinde 162 ziyaretçi, 50 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

1-2 daha verilip asus alınır
Asusun kartlarında ki soğutma yaprakları çok başarılı.
valla 5060'ı kullanıyorum soğutma olarak bir sıkıntı yaşamadım hiç
gta6 pcye gelse alırdık
Gelir de ne zaman gelir ? ilk 1 sene sonra ? yada 2 sene belki 3 sene ?
@orcunfix konsollar ne kadar fişekledi acaba 🙂 direk bundle'lar gelir gta6
@cimadam Sony ile zaten rockstar'ın arası çok iyi, yani orada bir iş dönüyordur. Bir konsollarda sağlam kaymak yenecek o belli zaten. Dünyanın en çok önsipariş verilen oyunu olacak herşeyin en çok olduğu oyun olacakta bakalım. PC tarafı işte sıkıntı şu devirde hiç görmeden spoiler yemeden evde öyle 5080 5090 lı pcsi olan adama allah sabır versin. Veya 2. elden gidip ps5 xbox series birşey alıp oradan oynayacak her halde ? 😀
@orcunfix valla hocam bu kadar beklenti yüksek olunca ben pek memnun kalacağını sanmıyorum insanların, yani grafikleri iyi gta'dan pek farklı olacağını sanmam