@leventp Commodore yeni urunler yapacak diyordu. Alakasiz bir sekilde telefon haberi dustu.
Sailfish Os hala gelistiriliyormus. Bunu da duymus olduk artik 500-1000 tane filan satarlar.
https://commodore.net/callback/
Teknoseyir gündemi
#EA#TürkTelekom#ftth#Fiber#turknet#Gemini#ClairObscurExpedition33#note9pro#honor600proSon bir saat içinde 138 ziyaretçi, 22 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
https://teknoseyir.com/durum/1800397
Ahah siteye girecek vakit olmayinca kaciyor aradan demek ki 🙂
Levent abi sahilde buzlu makiyato içiyordur bu aralar. Geldi yaz ayları, gevşedi gönül yayları 🙂 🙂