lise sınavına girmeyenler ne oluyor meslek lisesine mi gitmek zorunda kalıyor?
Teknoseyir gündemi
#HaftalıkGündemeMalzeme#GTA6#İşeYararYayın#MacMiniM4#hayattaiyişeylerolmaz#TeknoYardım#projectfootbaldevlog#camlicatepesi#BirazMüzik#LEGOGameSon bir saat içinde 210 ziyaretçi, 78 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Sanırım yerel yerleştirme diye bir sistem var. Adresine yakın okullardan (anadolu, meslek, imam hatip ya da ne varsa) birine yönlendiriyor sistem seni. Tabii ki, kontenjanı boş olması durumunda diye biliyorum.
Bazı liseler sınavla alıyor, birçok lise sınavsız alıyor.
Sınavsız alan okullara tercih yapıyorlar. Sanırım yerleşim yeri alanındaki yani o ilçedeki okullar tercih edilebiliyor. Ortaokul diploma puanına göre yerleşiyorlar.
@ugurcansayan anadolu liseleri sınavsız alıyor mu?
@alptekinck sınavsız alanları da var
Ortaokul boyunca aldıkları sınav notundan bir ortalama çıkoyor. O ortalamayı kullanarak sınavsız alan liseleri tercih ediyorlar.
Evet sinavsiz gecis var.,okul puanina gore aliyorlar,anadolu lisesi,cok programli lise ,imam hatip,meslek lisesi...ilcende adresine yakin en az 2,3 tane imam hatip lisesi vardir,bosta kalmaz imam hatipe gider...cok vasatbir ogrenci ise yuzde 99 meslek lisesine gider.okuma yazma biliyor 4 islem yapabiliyorsa meslek lisesinden basari ile mezun olur.Meslek lisesinde meslek ogretmeniyim,meslek lisesindeki ogrenci profili cok cokdustu cer copler kaldi.Genel olrak meslek liselerinde birjncj sinifta 25,30 kisi oluyor.Ilk 2 ay gelwn olur 10 kisidevamsizliktan kalir gelmez.2.Donem sayi 15,20 olur.ust siniflarda 8 ,10 kisi kalir.Akilli cocuklarsa iyi meslek ogrenir...
e iyiymiş yine korktuğum kadar kötü hale gelmemiş. @ugurcansayan @fatihkaya41