Şu anda xbox ve playstation karşılaştırıldığında online oynamak, mağaza fiyat farkları, gamepass ps plus karşılaştırıldığında. Sony tarafı bayağı bir pahalı kalıyor değil mi? GTA6 için ciddi ciddi konsol işini düşünmeye başladım ama hangi tarafta duralım kararsızım.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Mehmet @m-menguc

    maliyetler yıllık olarak aynı sayılır. en düşük online oynama paketlerine göre hesapladı ai. gamepass ultimate ve ps plus deluxe olsa dahi yine yıllık maliyetler birbirine yakın. hatta ps tarafında ilk başta ps plus essantial alıp, sonra onları deluxe'e çevirsen, ekstra indirim oluyordu eskiden. devam ediyorsa daha da ucuza gelebilir. paket içerisindeki oyun kalitesi + pc tarafında da oynama imkanı olduğu için ben xbox derim ama sadece konsol olacaksa veya sadece GTA6 olacaksa PS derim.

  • Melburg @melburg

    Üyelik paraları yakın birbirine, oyun fiyatı olarakta eğer kardeşlik işine girersen ps ucuz kalır xbox ağı az gelişmiş olduğu için tr'de. (Xbox stüdyoları hariç tabi)

  • OrcunFix @orcunfix

    Sony e özel oyun olayını kendileri bitirdi malesef. O yüzden yeni sofırdan gireceksem oyunlara vs ps yerine xbox almak daha mantıklı olurdu. Ha eğer yeni ip yeni oyunlar sony özelinde olsaydı o büyük bir artıydı. Hani kaç sene geçmiş gow yerine konabilecek pek oyun yok. Xboxta da pek yok. Ya da spiderman vs yok yani bunlar.