Şu anda xbox ve playstation karşılaştırıldığında online oynamak, mağaza fiyat farkları, gamepass ps plus karşılaştırıldığında. Sony tarafı bayağı bir pahalı kalıyor değil mi? GTA6 için ciddi ciddi konsol işini düşünmeye başladım ama hangi tarafta duralım kararsızım.
Teknoseyir gündemi
#EA#TürkTelekom#ftth#Fiber#turknet#Gemini#ClairObscurExpedition33#note9pro#honor600proSon bir saat içinde 138 ziyaretçi, 22 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
maliyetler yıllık olarak aynı sayılır. en düşük online oynama paketlerine göre hesapladı ai. gamepass ultimate ve ps plus deluxe olsa dahi yine yıllık maliyetler birbirine yakın. hatta ps tarafında ilk başta ps plus essantial alıp, sonra onları deluxe'e çevirsen, ekstra indirim oluyordu eskiden. devam ediyorsa daha da ucuza gelebilir. paket içerisindeki oyun kalitesi + pc tarafında da oynama imkanı olduğu için ben xbox derim ama sadece konsol olacaksa veya sadece GTA6 olacaksa PS derim.
Üyelik paraları yakın birbirine, oyun fiyatı olarakta eğer kardeşlik işine girersen ps ucuz kalır xbox ağı az gelişmiş olduğu için tr'de. (Xbox stüdyoları hariç tabi)
Sony e özel oyun olayını kendileri bitirdi malesef. O yüzden yeni sofırdan gireceksem oyunlara vs ps yerine xbox almak daha mantıklı olurdu. Ha eğer yeni ip yeni oyunlar sony özelinde olsaydı o büyük bir artıydı. Hani kaç sene geçmiş gow yerine konabilecek pek oyun yok. Xboxta da pek yok. Ya da spiderman vs yok yani bunlar.
Yeni sony oyunları ps5'e çıkacak artık sadece