İnterneti taşıdım 1 gün kaldım firmada ama memnun değilim taşımak istedim btk kural gereği 3 ay taşıyamazsınız dediler böyle bir şey var mı ? Sim kart vs hemen taşıyabiliyorduk

BeğenFavori PaylaşYorum yap