@pesatalim Hocam yazılımsal birkaç eksik dışında çok memnunum. Bu fiyata bu kalite çok iyi gerçekten. Bir daha zor denk gelir. Ne ısınma derdi var ne de şarjın su gibi bitmesi. Exynosta bu sıkıntıları yaşayanlar genelde oyun oynayanlar galiba.
@panaviatornado ben oyun da çok oynadım hocam bu telefonla zamanında, ilk zamanlar cihaz gerçekten ısınıyordu. mesela telefonla ilgili soruları ilk edindiğim zaman sorsaydınız kesinlikle cihaz ısınıyor ve pili hızlı bitiyor derdim. sonradan ciddi anlamda düzeldi cihaz.
önemli değil hocam, kendi tecrübelerim olumlu yönde olunca tavsiye verebiliyorum bu cihazla ilgili. başka cihaz olsa muhtemelen bir yerde cortlatmıştım ama bu dayanıklı çıktı.
baya baya iyi
Bu küçük bataryaya rağmen bence de iyi.
@panaviatornado S23 4-5 saat ekran suresi var full sarjla
@omerf97 Ama bu cihaz henüz 1 aylık. S23 yeni olsa belki bu kadar verebilirdi.
60hz?
120 hocam.
@panaviatornado O zaman baya düzeltmişler. İlk çıktığında 6 saat'i zor görüyordu.
@huseyinekrem İnşallah sonraki güncellemelerde bozmazlar.
@huseyinekrem kesinlikle hocam, cihazı yenilen aldığımda şarjı ciddi anlamda tüketiyordu fakat sonradan ciddi gelişme oldu bataryada.
@panaviatornado cihazdan memnun musunuz şimdiye kadar hocam?
@pesatalim Hocam yazılımsal birkaç eksik dışında çok memnunum. Bu fiyata bu kalite çok iyi gerçekten. Bir daha zor denk gelir. Ne ısınma derdi var ne de şarjın su gibi bitmesi. Exynosta bu sıkıntıları yaşayanlar genelde oyun oynayanlar galiba.
@pesatalim Alma sürecinde sizden epey yardım aldım hocam teşekkür ederim. 🙏
@panaviatornado ben oyun da çok oynadım hocam bu telefonla zamanında, ilk zamanlar cihaz gerçekten ısınıyordu. mesela telefonla ilgili soruları ilk edindiğim zaman sorsaydınız kesinlikle cihaz ısınıyor ve pili hızlı bitiyor derdim. sonradan ciddi anlamda düzeldi cihaz.
önemli değil hocam, kendi tecrübelerim olumlu yönde olunca tavsiye verebiliyorum bu cihazla ilgili. başka cihaz olsa muhtemelen bir yerde cortlatmıştım ama bu dayanıklı çıktı.
@pesatalim İnşallah gelecek güncellenmelerle bozulmaz da 5-6 yıl kullanırız hocam
@panaviatornado kapitalizm hocam, en azından belli seviyelere kadar yavaşlatırlar muhtemelen.